Tüketicilerin bilinçaltına yönelik çalışmalarıyla bilinen İngiliz Synovate, Türk araştırma şirketi Plus Remark'ı satın alarak Türk pazarında faaliyet göstermeye başladı.
AEGİS Group'un dünyanın 47 ülkesinde faaliyet gösteren araştırma kolu Synovate, Türk araştırma şirketi Plus Remark'ı satın alarak Türkiye pazarına giriş yaptı. Dünyada büyük ilgi gören Censydiam ve Momentum Engine gibi araştırma modellerini Türk şirketlerinin hizmetine sunacak olan Synovate, bu yeni modellerle Türk tüketicisinin bilinçaltını araştırmaya başlayacak. Tüketicilerin klasik araştırma yöntemleri ile açığa çıkarılamayan gizli kalmış motivasyonlarını tespit eden Censydiam araştırma tekniği şirketlerin daha etkin pazarlama yöntemi yaratmalarına yardımcı oluyor. Momentum Engine araştırma modeli ise şirketlerin pazardaki büyüme fırsatlarını daha net şekilde belirlemesini sağlıyor. 73 milyonluk nüfusu ve büyüyen ekonomisi ile Türkiye pazarına gitrmekten mutlu olduklarını söyleyen Synovate Global'in CEO'su Adrian Chedore, 'Türkiye araştırma sektörü dünya ortalamasının çok daha üzerinde bir gelişim gösteriyor. Türkiye, Orta Asya'nın büyüyen pazarları için bir köprü. Türkiye'deki faaliyetlerimizle global müşterilerimizin taleplerini karşılamamız da kolaylaşacak' dedi. Plus Remark'ın kurucusu ve Başkanı Temel Aksoy da, "Plus Remark kurulduğundan bu yana Türk araştırma sektörünü bir çok yenilikle tanıştırdı. Şimdi, müşterilerimizi dünyada büyük yankı uyandıran yeni araştırma modelleri ile tanıştırmayı hedefliyoruz. Global bir grubun üyesi olarak uluslararası faaliyetleri olan Türk şirketlerine yurtdışında da hizmet sunacağız' dedi.