|
|
|
|
Aynı kutu aynı mey!
Fransız Boisset firması, nakliyesi daha kolay olduğu gerekçesiyle ürettiği şarapları, tıpkı süt ve meyve suları gibi karton kutuda pazarlama kararı.
Kutusu 13 Dolar Fransız şarap üreticisi Boisset firması, binlerce yıllık tarihi olan şarapçılıkta bir devrim yaptı. Firma, cam şişede görmeye alıştığımız şarabı, karton kutuda pazarlama kararı aldı. Firma yetkilileri, süt ve meyve suları gibi litrelik karton kutularda satılacak "French Rabbit" adlı şarabın, şişedekilere oranla tazeliğini daha uzun süre koruduğunu iddia etti. Şimdilik sadece Kanada'ya dağıtımı yapılan şarabın "kutu"sunun 13 dolar olduğu belirtildi.
'Daha Güvenli' Boisset firması adına konuşan David Bantey, karton kutudaki şarapların özellikle çevreye duyarlı tüketicilerin hoşuna gideceğini düşünüyor. Bantey ayrıca, nakliye sırasında kırılma ihtimali bulunan cam şişelere göre kutunun daha güvenli olduğunu söylüyor. Ambalajının çevre dostu olması, hafifliği dışında, şarabın kalitesini ve tadını uzun süre muhafaza ettiği için, David Bantey "French Rabbit"in çok satacağını tahmin ediyor.
DIŞ HABERLER
|
|
|
|
|
|
|
|
|