Düşük hızlı kazada bile ölüm riski var
2 Trafik Yılı çerçevesinde yapılan kampanyalar devam ediyor. Son olarak Toyotasa 'Kendini Frenle' projesine imza attı. Kampanyada 60 km/s hızla yapılan bir kazada dahi hayatta kalma ihtimalinin ne kadar düşük olduğu vurgulanıyor.
Toyota'nın 'Kendini Frenle' trafik kampanyası start aldı
2004 "Trafik Yılı" çerçevesinde, Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Hizmetleri Başkanlığı ve Toyotasa işbirliğiyle gerçekleştirilen "Kendini Frenle" başlıklı sosyal sorumluluk paylaşım kampanyası tüm yurtta start aldı. Sürücülere aşırı hızın tehlikelerini çarpıcı bir şekilde aktarmayı amaçlayan kampanyada, 60 km/s hızla yapılan bir kazada dahi hayatta kalma ihtimalinin ne kadar düşük olduğu vurgulanıyor. Toyotasa'nın "Kendini Frenle" kampanyasında 20 saniyelik bir TV filmi, 30 saniyelik radyo spotu ile afişler ve el ilanları üretildi. TV ve radyo ilanları ulusal ve bölgesel TV ve radyolarda yayınlanarak "Kendini Frenle" kampanya sloganının bilinirliği artırılırken afişler ve el ilanları ise köprü, otoyol gişelerinde dağıtılarak sürücülere aşırı hızın tehlikeleri aktarılıyor. Toyota'nın, Japonya ve Avrupa'da yürüttüğü sosyal sorumluluk paylaşımı projelerinden "Trafik ve Yol Güvenliği" projeleri paralelinde yürütülen Toyotasa "Kendini Frenle" kampanyası aralık ayı ortasına kadar devam edecek.
|