|
|
|
|
GM'in gözü Olimpiyatlar'da
Yedi yıldan beri Amekiran Olimpiyat takımının otomotiv sponsoru olan General Motors, Atina'dan gelecek mutlu haberlere odaklandı. Şirket, bu iş için 500 milyon dolar ayırdı.
*** GM, Atina'da gözünü altın madalyaya dikti!
Sporun birleştirici özelliği ve milyonları peşinden sürüklemesi, dünyanın en büyük şirketlerinin de bu alanda daha fazla reklam ve tanıtım yapmalarına neden oluyor. General Motors, Coca Cola gibi şirketler karşılaşmalar boyunca milyonlarca dolarlık projelerle hem satışlarını canlandırmayı hem de marka tanınırlığını artırmayı hedefliyor. General Motors (GM), ABD Olimpiyat Takımı'nın destekçisi 100 aileye 3.5 milyon dolarlık proje kapsamında GM Altın Madalya Araçları adını verdiği 8 modelden birini verecek. 7 yıldan beri Olimpiyat Oyunları'nın ABD'li otomotiv sponsoru olan GM, oyunlar süresince yayımlanacak reklamlarla dünyanın en çok televizyon reklamı veren şirketi olacak. ABD Olimpiyat Takımı'nın sponsoru olan General Motors, 1997 yılında NBC televizyonu ile yaptığı 500 milyon dolarlık anlaşma sonrası 2008 yılına kadar Olimpiyat Oyunları sırasında reklam yayınlama hakkına sahip tek otomotiv şirketi konumunda bulunuyor. Olimpiyatlar süresince normal bir reklam kuşağının 10 katı kadar fazla reklama yer verecek olan şirket, Chevrolet markasının bu yıl Atina'da düzenlenen olimpiyatlarda olimpiyat meşalesi gibi parlamasını bekliyor. General Motors'un Reklam ve Pazarlama Müdürü Kim Kosak, GM'in olimpiyat oyunlarının düzenleneceği 13-29 Ağustos tarihleri arasında 10 yeni reklama ve 200'ün üzerinde reklam kuşağına yer vererek, dünyanın en çok reklam veren şirketi olacağını açıkladı.
|
|
|
|
|
|
|
|
|