kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
  » Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Euro 2004
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    Sinema
    Çizerler
    Kampüs
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ruhu eksik
Ruhu eksik


Kemer'deki yarıştan akılda kalanlar Loeb'in rakipsizliği, Serkan Yazıcı'nın dokuzunculuğu, yağmur, sıcak, boş kalan seyirci etabı ve azalan coşkuydu.

Dünya Ralli Şampiyonası Türkiye'ye geldi geliyor derken, ikincisi bile geride kaldı. Peki bu yarıştan geriye neler kaldı? Loeb'ün ve Citroen'in durdurulamayışı, Serkan Yazıcı'nın 9.luğu, yerli süper 1600'lerin müthiş çekişmesi, yağmur, sıcak, çok güzel tasarlanmış ama ne yazık ki bomboş kalan özel seyirci etabı ve azalan coşku... Sebastian Loeb bu yılki 4. zaferine ulaşırken şampiyonluğun en büyük favorisi olduğunu da ortaya koydu. Loeb, asfalta zaten favori olarak çıkıyor ama, toprakta da iyi gitmesi rakiplerinin işini hayli zorlaştıracak.

Serkan 1 puan alsaydı..
Serkan Yazıcı'nın derecesi gerçekten gurur vericiydi. Serkan ilk 10'a girmek hedefiyle yarışa başlamıştı. Fakat, insanoğlu açgözlü... Ben de... Serkan'ın 9.luğuna sevinmek yerine 8. olup puan alamayışına üzüldüm. Üstelik de puanı, zaten yarışın başında geçmiş olduğu Alman Anthony Warmbold'a yalnızca 25.5 saniye farkla kaybetti. Serkan ikinci gün özellikle de takım arkadaşı Adnan Sarıhan'ın yarışdışı kalmasından sonra tempo düşürdü ve o sırada Warmbold'a geçildi. Serkan "Bir yanda WRC'de puan almak, diğer tarafta takımım için Türkiye Şampiyonası'nda puan almak" diyerek yarış içinde düştüğü ikilemi dile getiriyordu.

Birlikte kafa yoralım
Yerli süper 1600 çekişmesine gelince... Son etaba girilmeden önce servis alanında rastladığım Renault Basın ve İletişim Müdürü Oliver Faust, heyecanla lider Fiat Palio pilotu Hamdi Ünal ile ikinci Renault Clio pilotu Burak Çukurova arasındaki 0.7 saniyelik farkı gösterdi. Son etap ise daha şoke ediciydi. Citroen pilotu Ercan Kazaz'ın yarışdışı kalması ve Fiat'tan Volkan Işık'ın sorunlar yaşamasıyla meydanı boş bulan Hamdi ile Burak'ın mücadelesinin son perdesinde iki pilot eş zamana imza attı. Yani 383 km.lik mücadele Hamdi Ünal'ın 0.7 saniyelik üstünlüğüyle sona erdi. Azalan coşku derken işin içine sadece organizatörleri değil, yarışçıları, seyirciyi ve basını da katıyorum. Bunu anlatması zor, ancak yarışın geçen yılki ruhu gerçekten yoktu. Çözüm için birlikte kafa yormamız gerek.
DİĞER SPOR HABERLERİ
 Taffarel devrede
 Başkan olamaz
 Carew'i mutlaka alın
 Cimbom İzdiham Yarattı
 Çek maradona'sı
 İbre Çekler'e döndü
 Gençliğin ayak sesleri
 Deniz 1 milyon Euro ödeyecek
 İhale tarihinde söz kulüplerin
 Pancu krizi yarına kaldı
 Federasyon'a yabancı sitemi
 Şampiyon sahaya indi
 Hooijdonk'a onur
 Hakan: 100.yılda şampiyon olacağız
 Sergen beni büyüledi
 Portekizli Deco BARCA yolunda
 Final Alman Markus Merk'in
 Günün İçinden
Karamehmet kol kesmeye kıyamaz
Karamehmet kol kesmeye kıyamaz
Mehmet Emin Karagülle eski patronu Karamehmet için şöyle diyor: "Zor...
Türk Kara Ordusu'nun 2213 yıllık serüveni
Türk Kara Ordusu'nun 2213 yıllık serüveni
Türk Kara Kuvvetleri kuruluşunun 2213. yılını kutladı. Kara...
Dünyaya 'eşsiz' gösteri
Dünyaya 'eşsiz' gösteri
Cumhurbaşkanı Sezer ve eşi, Başbakan ve Dışişleri Bakanı'nın eşlerine...
'Lirik tarih gecesi' konukları büyüledi
'Lirik tarih gecesi' konukları büyüledi
Başbakan Erdoğan'ın Topkapı Sarayı'ndaki muhteşem atmosferde verdiği...
Bir kıyafeti 4 defa giyiyor
Bir kıyafeti 4 defa giyiyor
Hollywood'un en seksi yıldızlarından Cameron Diaz, ilginç kıyafet...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.