|
|
|
|
ABD'de dergiler gençlere yöneldi
ABD'deki dergiler, okuyucu kitlelerini gençleştirmek için yenilikler arıyor. Modifiye ise yeni gözdeleri oldu.
ABD'de otomotiv dergileri gençleri çekebilmek için farklı yollar izliyor. The New York Times Gazetesi'nin haberine göre, gençlerin ilgisini sürekli kılabilmek için yeni tasarım ve içerik hazırlayan dergiler artık pahalı spor otomobillerin test sürüşleri gibi konularla gençleri sıkmayacak. Car and Driver, Road & Truck ve Motor Trend gibi ABD'nin önde gelen otomobil dergileri, okuyucu kitlesinin yaşlanması ve modellerin de eskisi kadar ilgi görmemesi üzerine sektöre yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor. ABD'nin 1.3 milyon satan ve en çok okunan otomobil dergisi Car and Driver, yaş ortalaması 30 olan genç erkekleri hedef alarak, ilgi alanlarını belirliyor. Gençlerin favori müzik kanallarından biri olan MTV'de yayınlanan gençlerin araçlarını modifiye ettikleri "Pimp my Ride" showu gibi yenilikçi akımların trend olması ise sektöre yeni dergiler kazandıracak. Eylül ayında piyasaya çıkacak olan genç erkeklerin stilini yansıtan MPH (Maksimum Performans Horsepower) ve Primedia'nın Motor Trend adlı dergileri genç erkeklere yeni bir yaşam tarzı vaadediyor. Super Street, Sport Compact Car ve Lowrider gibi dergiler ise gençlerin ilgi duyduğu modifiye ve tuning gibi konulara yer veriyor. Özellikle Hızlı ve Öfkeli gibi sinema filmlerinin yakaladığı başarı ve gençlerin beğenisini kazanması otomotivde yeni trendleri belirlerken, dergilerin de çehresini değiştiriyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|