|
|
|
|
Üç kapılı Freelander'a ilk kez tiptronik vites seçeneği eklendi
3 kapılı Yeni Freelander'da manuel ve otomatik kullanıma olanak sağlayan şanzıman yer alıyor.
Yeni Freelander'ın üç kapılı modeli Türkiye'de yollara çıktı. Tüm Borusan Otomotiv yetkili bayilerinde satışa sunulan aracın şimdilik 2.0 Td4 Common Rail Turbo-Dizel motor seçeneği bulunuyor. Eskisine göre 700 farklılık taşıyan yeni 4x4 ile hem arazi tutkunları hem de asfalt yol tercih edenler hedefleniyor. Dört çekerli araca ilk bakışta yeni çift lensli ön farlar ile genişletilmiş ön tampon dikkatleri çekiyor. Gelelim iç mekana Yeni Freelander'ın iç mekanında sürüş konforu ön planda tutulmuş. Tüm modellerde standart olan CD çalara ilave olarak 6 hoparlörlü 6 disk kapasiteli CD çaları seçilebiliyor. Gösterge paneli, kontrol düğmeleri ve diğer kontrol elemanlarının konumu, kullanım kolaylığı getirmiş. Yükseltilmiş sürüş pozisyonu ise çevreyi daha iyi görülmesini sağlıyor. Diğer bir yenilikçi özellik ise kolay yükleme yapabilmek için arka kapı camının uzaktan kumanda ile açılabilmesi Araçta ilk defa Freelander'da sunulan ve arzu edildiğinde sürücünün daha aktif rol oynamasını sağlayan, 5 ileri vitesli ve manuel/otomatik kullanıma olanak sağlayan CommandShift seçeneği de sunuluyor. Freelander'da güvenlik de ön planda tutulmuş. Aracın, ön ızgara, tampon, far camları ve çamurluk, düşük çarpışma şiddetine dirençli yüksek dayanıklılığa sahip polikarbonat polimerden oluşturuldu. Son teknolojik gelişmelerin izleri Freelander'da görmek mümkün.
Güçlü arazi sistemleri ABS ve Elektronik Fren Gücü Dağıtım Sistemi'nin yanı sıra tam zamanlı Elektronik Çekiş Kontrolü (ETC) yolda ya da arazide, ıslak ve gevşek zeminlerde aracın yol tutuşunu artırıyor. Ayrıca Land Rover'a özel, dik ve kaygan eğimlerden kontrollü inişi sağlayan Eğim İniş Kontol (HDC) sistemi de araçta yer alıyor. Bir düğme sayesinde, HDC birinci ya da geri viteste sizi sabit 9 km/s ile aşağı indiriyor. Fren pedalına dokunmanız bile gerekmeden, sadece direksiyon ile aracı kontrol etmeniz yeterli. Diğer bir gizli özellik ise her bir aksta tekerleğin boşa dönmesini önlemek için ön ve arka şaftları otomatik olarak kilitleyen Viskoz Kavrama Ünitesi (VCU).
|
|
|
|
|
|
|
|
|