Her şirket için zaman altın değerinde. Baskı işleri eskisi gibi profesyonel iş olmaktan çıkınca ve maliyetler düşünce şirketler kendi afişlerini ve broşürlerini basmaya başladı. Marketler, cep telefonu mağazaları, günlük veya haftalık promosyonlarını duyurmak için anlık çözümlere ihtiyaç duyuyor. Baskı gereksinimlerini kurum dışı bir kaynaktan karşılamak, ürün üzerinde kontrol, üretim süresi, maliyeti ve kalitesi açısından, her zaman için en iyi seçenek olmayabiliyor. Doğrudan postalama, sınırlı miktarda broşür ya da kitapçık gibi basılı ürünleri, gerektiği miktarda 'son anda' üretmek, ancak kurum içi baskıyla mümkün olmakta. Örneğin bir banka, müşterileri için hazırlamış olduğu broşürlerde kullandığı faiz oranları değiştiğinde (Türkiye gibi bir ülkede ne kadar sık olduğunu düşünün), bütün dokümanlarını tekrar bastırmak zorundaydı. Artık baskıları şirkette yaparak maliyetler düşürülebilir.