ÜNLÜ Amarikan içecek devi Coca-Cola'nın başı Çin'de fena halde dertte. Coca-Cola'nın telaffuzu "balmumundan kısrak" anlamına gelen Çince bir kelimenin okunuşuna çok benzediği için şirket, isim krizi yaşadı. Çinlilerde hiç de hoş olmayan çağrışımlara neden olan Coca Cola'ya, bu yüzden pek yüz verilmedi. Özellikle de genç nüfus içeceği sırf adı yüzünden itici buldu. Yıllarca aşamadıkları bu sorunu çözmek için kolları sıvayan şirket yöneticileri de farklı bir uygulamaya giderek sorunu çözdü. Şirket yetkilileri Coca Cola'yı Çinliler'e sevdirecek bir isim bulmak için yarışma düzenledi. Sonunda önerilen binlerce isim arasından, Çince "ağızda hoşluk" anlamına gelen "Keke Kele" kelimesi uygun bulundu. Çinliler de kendi dillerinde daha hoş bir anlamı olan bu isim sayesinde ünlü markaya daha fazla ilgi göstermeye başladı. Unutmayın, Çin'e yolunuz düşerse Coca-Cola'yı "Keke Kele" diye isteyeceksiniz.