Tarkan ve Sabancı kampanyada buluştu
Türkiye'nin tanınmış işadamları ve sanatçıları iletişimin önemini anlatan reklamlarda bir araya gelecekler
İLETİŞİM alanında faaliyet gösteren on sivil toplum kuruluşu ekonomiyi canlandırmak için 'Doğru İletişim Kampanyası'nda buluştu. Reklamcılık sektörünün önde gelen kuruluşlarından halkla ilişkiler derneklerine kadar birçok sivil örgütün katıldığı Türkiye İletişim Platformu, toplumsal sorunların çözümünde iletişimin rolünü artırmayı hedefliyor. Kampanya kapsamındaki reklam filminde, Tarkan, Türkan Şoray ve Demet Akbağ, Sakıp Sabancı, İshak Alaton, Hayrettin Karaca ve Fatih Terim gibi önemli isimler rol alacak.
Reklamcılar Derneği Faruk Atasoy "Temel sorun iletişim eksikliği. İletişim eksikliğini sen gidermezsen senin yerine başkaları konuşur ve yanlış anlaşılırsın" dedi. Konuya ilişkin dernek merkezinde bir basın toplantısı düzenlendi. Kampanya için bir araya gelen kurumlar şunlar: Araştırmacılar Derneği, Grafikerler Meslek Kuruluşu, Halkla İlişkiler Derneği, Halkla İlişkiler Danışmanları Derneği, Reklamcılar Derneği, Reklamcılık Vakfı, Reklam Yazarları Derneği, Tanıtım Sektörü Eşgüdüm ve Araştırma Derneği, ve Uluslararası Reklamcılık Derneği. Reklam filmlerinde ekonominin üçlü dinamiğinin üretim, tüketim ve iletişimden geçtiğini anlatılıyor ve doğru iletişimin Türk ekonomisini büyüteceği tezini işleniyor. Reklam filmlerinin çekimi sektörün önemli firma ve isimleri tarafından herhangi bir ücret almadan yayına hazır hale getirdi.
|