kapat

20.01.2001
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Superkupon
Magazin
Sabah Künye
Cumartesi Eki
Pazar Eki
Melodi
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2001
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Ciğercinin kapıları kedilere açıldı
Aldınız, aldınız ama yetmedi... Yoksa bütün kış vitrinlerde duran kıyafetlere kedinin ciğere baktığı gibi mi baktınız? Öyleyse karın doyurma zamanı geldi pisicikler...

Çok değil, bir hafta önce moda dergilerini karıştırmaya ne yürek dayanıyordu ne de göz... Fiyatları görünce insanın içinden kendini eve kapatıp, üzerine de kilit vurmak geliyordu. Çünkü sokağa çıkanlar için vitrinler, açık yaralara tuz misali bir etki yaratıyordu. Dükkanlardaki eşyaları karıştırıp sessizce "Teşekkürler" deyip çıkanların yanı sıra "Bu ne ya 100 milyon lira bir kazağa verilir mi" nidalarıyla sinirlenenler de oluyordu tabii. Hırsını alamayıp eve dönünce dergilerdeki kıyafetleri renkli fotokopiyle büyütüp kağıt bebek misali giyinmeyi düşünenler bile oldu laf aramızda.

Özetle bu kış zor geçti. Çoğunluk geçen sene alınanlarla idare etti. Hem sezon başında alıp ucuzluk zamanı kendimizi "enayi" gibi hissetmek vardı işin ucunda.

Yılbaşından hemen sonra bütün mağazalar indirime girdi. Zaten havalar daha yeni bozdu; kışlık almanın tam zamanı. Armani ve Gucci'de bile indirim var. Vitrinlerine askı asmışlar. Onların indirimi bile bizi aşar diyorsanız diğer markalar şunlar:

Mudo: Mudo hem erkekler hem de kadınlar için bir cennet. Bütün fiyatlar yarı yarıya... Erkekler için rengârenk gömlekler, ceketler, pantolonlar ve kazaklar var. Kolay buruşmayan, gündelik kullanılabilen 'chino'lara dikkat. Kadın koleksiyonu ise gayet 'trendy'. Abiye mi, günlük kıyafet mi olduğuna karar verin yeter. Pullu, payetli elbiseleri çok talep görüyor.

Yargıcı: Her şey etiketin yarısı. Yargıcı'yı gezerken "ikiye bölme ustası" oluyorsunuz. Diyelim ki harika bir mor elbise. Üzerinde 45 milyon lira yazıyor. Bölün ikiye, 22 milyon 500 bin. Güle güle kullanın.

Mango: Taa İspanya'lardan gelip Türkiye'nin modasını belirleyen Mango şu sıralar yüzde 50 indirimde. Çoğunluğu en çok enayi gibi hissettiren marka da o. Çünkü sezon başında da fiyatları çok uçuk değildi ve kıyafetleri çok güzeldi. Ne yaptık ettik, Advantage kartın limitlerini tavana vurdurduk yine de Mango'dan üç beş parça bir şeyler aldık. Şimdi yüzde 50 indirim bazılarımıza fena dokundu. Ama üzülmeyin canım, uygun bedeni bulmak problem şimdi.

Workshop: Dünya üzerinde kadınların ve erkeklerin içini fena yapan ne kadar marka varsa hepsini ithal eden Workshop mağazalarında 15 Ocak'tan beri yüzde 50-60 oranında indirim var. Versace, Ferre, Prada, Exte, C.K., D&G, Dolce Gabbana gibi 40'ın üzerinde markayı bünyesinde bulunduran Workshop mağazasının Maslak ve Bağdat Caddesi'nde şubesi bulunuyor.

LCW ve LC Waikiki: Genç ve çocuk giyiminin önde gelen markalarından LCW ve LC Waikiki'de de indirim yüzde 50'lere varıyor. Renkli giyinmekten hoşlanıyorsanız bu mağazalara mutlaka uğrayın.

Fabrika Ğ Altınyıldız : Bu markanın indirim oranı biraz garip. Yüzde 33... Ekose etekler, puantiye, balıksırtı ve tweed ile birlikte çift renkli volanlı gruplar, kolejli genç imajını tamamlayan trikoları ile Fabrika-Altınyıldız son derece doğal ve yalın. Bir göz atın.

Benetton: Yüzde 25 ile yüzde 30 arası indirime giren Benetton imajındaki istikrarı indirim konusunda da sürdürüyor. Renkli kazakları, pantolonları, şirin ayakkabıları, çantaları, çorapları ve ille de insan yüzleriyle bezeli şemsiyesiyle çok beğeniliyor.

Roman: Yüzde 40'tan yüzde 70'e kadar indirim var. Roman hem erkeklere hem de kadınlara hitap eden bir marka. Özellikle erkek takım elbiseleri çok beğeniliyor. Pantolonlarının kesimleri güzelmiş. Öyle diyorlar. Kadın koleksiyonunda da erkek koleksiyonunda da hem spor hem de klasik tarz var.

Next: Nişantaşı, Ihlamur Yolu sokakta 10 yıldan beri Amerika ve Fransa'dan ithal ettiği markaları gürül gürül satan Next mağazası da şu sıralar yüzde 50'ye varan indirimde... Amerika grubunda: Polo Ralph Lauren, Donna Karan, Guess, CK, Ralph Lauren, Fransa grubunda ise Vertigo ve Teen Floo gibi markalar yer alıyor.

Sibel Arna


Copyright © 2001, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır