Amerika'da sonucu bir türlü açıklanamayan seçimler mizahçılardan sonra reklamcılara da iyi bir malzeme oldu. Aralarında Mercedes-Benz, Burger King gibi ünlü isimlerin de bulunduğu birçok firma, reklam kampanyalarında Başkanlık seçimlerinin çok tartışılan ve çok konuşulan konularını kullanmaya başladılar.
Ünlü otomobil firması Mercedes-Benz, New York Times gazetesine tam sayfa verdiği ilanlarda, "Yeniden sayıma gerek yok. Otoyol Güvenliği Sigorta Enstitüsü tarafından en iyi araç seçildik" sloganını kullanıyor.
Burger King de, ilanlarda, "Whooper: Her gün 3.574.857 insan tarafından seçiliyor. (Yeniden sayıma gerek yok)" ifadesini kullanıyor.
Apple bilgisayarları yeni kampanyasında Florida'da çok tartışılan ve hatalı tasarımı nedeniyle birçok kişinin hatalı oy vermesine yol açtığı iddia edilen "kelebek" tipi oy pusulalarını kullanmış. Büyük boy bir kelebek oy pusulasının yanında "gücünü asla hafife almayın" sloganı yer almış.