Türkiye'nin ilk deri markalarından Derimod'u yaratan Ümit Zaim, deriyi orta sınıfa da giydirmeye hazırlanıyor. Expo adı ile yeni bir marka oluşturan Zaim, Mango, Zara, Nine West gibi yabancı markaları yine onların stratejisiyle vurmayı düşünüyor.
Armani, Ferre, Ralph Lauren, DKNY gibi büyük markaların, artık alt markalar yaratarak geniş kitlelere ulaşma trendi içinde olduğuna işaret eden Zaim, bu trendin Türkiye'de de hızla yayıldığını vurguladı. "Kim bu akımı erken yakalarsa kazanan o olacak" diyen Zaim, bu stratejiye uygun olarak önce gençlere yönelik Mood'u çıkardı. Şimdi de ürünlerin piyasadan yüzde 40 daha ucuza satılacağı Expo'yu yaratan Zaim, "Benim olduğum yerde Zara ve Mango ürün satamaz. Bu pazarı yabancılara teslim etmeyeceğim" dedi. Zaim, araba, beyaz eşya ve marketlerde başlayan alt marka trendinin kısa zamanda diğer sektörlere sıçradığını da vurguladı.