kapat

30.09.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Sabah Künye
Ata Yatirim
Sofra
pandora
Bizim City
Sizinkiler
Rehber
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
YeniBinyil
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
banner
Uyutmayacağız
"Rangers maçında bizi eleştirmek için fırsat bekleyenler gece uyumamışlardır.

Üzgünüm ama daha çok uykusuz kalacaklar."G.Saray Teknik Direktörü Lucescu, G.Birliği maçı için gittikleri Ankara'da sert konuştu. Sezon başından beri takımının ve kendisinin sürekli eleştirildiğini belirten Romen hoca, "Bazı çevreler sürekli aleyhimize çalışıyor. Ne yaptıysak bunlara yaranamadık. Benim söylediklerime insanlar hiç rağbet etmediler. Ama ne mutlu bana ki, söylediklerim tek tek çıkıyor. St.Gallen bize çıktığında herkes 'gazoz takım' demiş, ben ise zor rakip olduklarını söylemiştim. Nitekim bizi zorladıkları gibi şimdi de Chelsea'yi eleyerek güçlerini gösterdiler. Biz bu takımı elerken de eleştirilmiştik" ifadesini kullandı

Üstümüze oynuyorlar
Şampiyonlar Ligi'nde gruptan mutlaka çıkacaklarını söyleyen Lucescu, "Herhalde, Rangers maçından sonra bizi eleştirmek için fırsat kollayanlar o gece uyuyamamışlardır. Üzerimize oyunlar oynanıyor. İnsanları uykularından ettiğimiz için özür dileriz. Ama daha çok uykusuz geceler geçirecekler" dedi

GÖKMEN ÖZDEMİR


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır