|
|
Uyutmayacağız
"Rangers maçında bizi eleştirmek için fırsat bekleyenler gece uyumamışlardır.
Üzgünüm ama daha çok uykusuz kalacaklar."G.Saray Teknik Direktörü Lucescu, G.Birliği maçı için gittikleri Ankara'da sert konuştu. Sezon başından beri takımının ve kendisinin sürekli eleştirildiğini belirten Romen hoca, "Bazı çevreler sürekli aleyhimize çalışıyor. Ne yaptıysak bunlara yaranamadık. Benim söylediklerime insanlar hiç rağbet etmediler. Ama ne mutlu bana ki, söylediklerim tek tek çıkıyor. St.Gallen bize çıktığında herkes 'gazoz takım' demiş, ben ise zor rakip olduklarını söylemiştim. Nitekim bizi zorladıkları gibi şimdi de Chelsea'yi eleyerek güçlerini gösterdiler. Biz bu takımı elerken de eleştirilmiştik" ifadesini kullandı
Üstümüze oynuyorlar
Şampiyonlar Ligi'nde gruptan mutlaka çıkacaklarını söyleyen Lucescu, "Herhalde, Rangers maçından sonra bizi eleştirmek için fırsat kollayanlar o gece uyuyamamışlardır. Üzerimize oyunlar oynanıyor. İnsanları uykularından ettiğimiz için özür dileriz. Ama daha çok uykusuz geceler geçirecekler" dedi
GÖKMEN ÖZDEMİR
|
Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|