|
|
Fener dağılıyor
Sarı-lacivertli takımdan 4 yerli, 6 yabancı toplam 10 oyuncu Antalya maçı sonrası milli takımlarına gidiyor
F.Bahçeli futbolcular Antalya maçından sonra milli takımlarına dağılıyorlar. Rüştü, Ogün, Abdullah A milli, Serhat da Ümit Milli Takım kampına giderken. Andersson, Revivo, Rapajc, Baliç, Lazetiç ve Mirkoviç de milli takımlarına katılacaklar.
Hakan için yeniden
F.Bahçe'nin sezon başında transfer etmeye çalıştığı ancak sonuç alamadığı G.Antepsporlu Hakan Bayraktar için yeniden harekete geçiyor. Daha önce iki kulüp arasında yapılan görüşmelerde, G.Antep Başkanı Celal Doğan, "UEFA Kupası'ndan elenirsek bu transferi düşünürüz" diyerek Hakan'ı vermemişti. G.Antep'in UEFA'da elenmesinin ardından teknik direktör Denizli ile görüşecek olan yönetim, olumlu yanıt alırsa yeniden teklif götürecek.
FERUDUN NİĞDELİOĞLU
|
Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|