kapat

30.09.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Sabah Künye
Ata Yatirim
Sofra
pandora
Bizim City
Sizinkiler
Rehber
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
YeniBinyil
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
banner
Fener dağılıyor
Sarı-lacivertli takımdan 4 yerli, 6 yabancı toplam 10 oyuncu Antalya maçı sonrası milli takımlarına gidiyor

F.Bahçeli futbolcular Antalya maçından sonra milli takımlarına dağılıyorlar. Rüştü, Ogün, Abdullah A milli, Serhat da Ümit Milli Takım kampına giderken. Andersson, Revivo, Rapajc, Baliç, Lazetiç ve Mirkoviç de milli takımlarına katılacaklar.

Hakan için yeniden
F.Bahçe'nin sezon başında transfer etmeye çalıştığı ancak sonuç alamadığı G.Antepsporlu Hakan Bayraktar için yeniden harekete geçiyor. Daha önce iki kulüp arasında yapılan görüşmelerde, G.Antep Başkanı Celal Doğan, "UEFA Kupası'ndan elenirsek bu transferi düşünürüz" diyerek Hakan'ı vermemişti. G.Antep'in UEFA'da elenmesinin ardından teknik direktör Denizli ile görüşecek olan yönetim, olumlu yanıt alırsa yeniden teklif götürecek.

FERUDUN NİĞDELİOĞLU


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır