kapat

30.09.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Sabah Künye
Ata Yatirim
Sofra
pandora
Bizim City
Sizinkiler
Rehber
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
YeniBinyil
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
banner
İyi ki döndün Johnson
F.Bahçe kaptanı Ogün, teknik direktör Mustafa Denizli'nin bir şans daha verdiği Ganalı oyuncu için "Johnson savunmamızdaki problemlere çözüm getirir" dedi

Web sitesinde açıkladı
F.Bahçe'de gözden çıkarılan Johnson'a, kaptan Ogün'den destek. Tecrübeli yıldız, internet sitesinde yaptığı açıklamada Ganalı futbolcunun yeniden takımla çalışmalara başlamasının çok isabetli olduğunu söyledi

Oynama şansım fazla
Johnson'un takıma dönmesine çok sevindiklerini söyleyen kaptan, "Antrenmanlarda çok azimli çalışıyor. Kuşkusuz geri dönüşünün faydası olacak. Savunmada bugüne kadar yaşadığımız problemlere çözüm getirecek" dedi. Ogün, sakatlığı ile ilgili de "Oynama şansım fazla. Ama oynayamazsam beni yerimi alacak arkadaşım da görevini yapar" diye konuştu

Taraftarın gülme zamanı
F.Bahçe kaptanı, sarı-lacivertli taraftarların bugüne kadar kendilerine çok iyi destek verdiğini söyleyerek, "Bunun Antalyaspor maçında da devam etmesini istiyoruz. En zorlu dönemi atlattık. Uyum sürecini geride bıraktık. Seri galibiyetlere başlayacağız. Taraftarlarımız artık büyük sevinçler yaşamaya hazırlansın" yorumunu yaptı.

GÜRCAN BİLGİÇ


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır