|
|
İyi ki döndün Johnson
F.Bahçe kaptanı Ogün, teknik direktör Mustafa Denizli'nin bir şans daha verdiği Ganalı oyuncu için "Johnson savunmamızdaki problemlere çözüm getirir" dedi
Web sitesinde açıkladı
F.Bahçe'de gözden çıkarılan Johnson'a, kaptan Ogün'den destek. Tecrübeli yıldız, internet sitesinde yaptığı açıklamada Ganalı futbolcunun yeniden takımla çalışmalara başlamasının çok isabetli olduğunu söyledi
Oynama şansım fazla
Johnson'un takıma dönmesine çok sevindiklerini söyleyen kaptan, "Antrenmanlarda çok azimli çalışıyor. Kuşkusuz geri dönüşünün faydası olacak. Savunmada bugüne kadar yaşadığımız problemlere çözüm getirecek" dedi. Ogün, sakatlığı ile ilgili de "Oynama şansım fazla. Ama oynayamazsam beni yerimi alacak arkadaşım da görevini yapar" diye konuştu
Taraftarın gülme zamanı
F.Bahçe kaptanı, sarı-lacivertli taraftarların bugüne kadar kendilerine çok iyi destek verdiğini söyleyerek, "Bunun Antalyaspor maçında da devam etmesini istiyoruz. En zorlu dönemi atlattık. Uyum sürecini geride bıraktık. Seri galibiyetlere başlayacağız. Taraftarlarımız artık büyük sevinçler yaşamaya hazırlansın" yorumunu yaptı.
GÜRCAN BİLGİÇ
|
Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|