kapat

30.09.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Sabah Künye
Ata Yatirim
Sofra
pandora
Bizim City
Sizinkiler
Rehber
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
YeniBinyil
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
banner
Başbakan Ecevit'in tavrını yadırgıyorum
Fazilet lideri Recai Kutan, Strasbourg'dan ayrılmadan önce düzenlediği basın toplantısında, Türkiye'deki son gelişmeleri değerlendirdi.

Kutan, "Ecevit'in kararnamelerin iadesi konusundaki tavrını yadırgıyorum. Cumhurbaşkanı, hukukun gereğini yapıyor. Cumhurbaşkanı şu mesajı veriyor. Türkiye hukuk devletidir. Ben yetkilerim çerçevesinde, hukuk dışı uygulamalara izin vermem. Cumhurbaşkanı'nın tavrını destekliyoruz" dedi. Kutan, hükümetin Ermeni Araştırmalar Merkezi kurma kararını ise olumlu karşıladığını söyledi. Türkiye'nin her halükarda AB'ye tam üye olacağını belirten Kutan, bunun en kısa sürede olması gerektiğini vurguladı. Kutan, AB'ye üyelik için Türkiye'nin Kopenhag kriterlerine uyum sağlaması gerektiğini belirterek, "Görüşmelerimizde, olumlu adımlar atıldığı ancak ağır davranıldığı ifade edildi. Bu görüşleri döndüğümde, Başbakan Ecevit'e de ileteceğim" dedi.


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır