|
|
Başbakan Ecevit'in tavrını yadırgıyorum
Fazilet lideri Recai Kutan, Strasbourg'dan ayrılmadan önce düzenlediği basın toplantısında, Türkiye'deki son gelişmeleri değerlendirdi.
Kutan, "Ecevit'in kararnamelerin iadesi konusundaki tavrını yadırgıyorum. Cumhurbaşkanı, hukukun gereğini yapıyor. Cumhurbaşkanı şu mesajı veriyor. Türkiye hukuk devletidir. Ben yetkilerim çerçevesinde, hukuk dışı uygulamalara izin vermem. Cumhurbaşkanı'nın tavrını destekliyoruz" dedi. Kutan, hükümetin Ermeni Araştırmalar Merkezi kurma kararını ise olumlu karşıladığını söyledi. Türkiye'nin her halükarda AB'ye tam üye olacağını belirten Kutan, bunun en kısa sürede olması gerektiğini vurguladı. Kutan, AB'ye üyelik için Türkiye'nin Kopenhag kriterlerine uyum sağlaması gerektiğini belirterek, "Görüşmelerimizde, olumlu adımlar atıldığı ancak ağır davranıldığı ifade edildi. Bu görüşleri döndüğümde, Başbakan Ecevit'e de ileteceğim" dedi.
|
Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|