kapat

22.04.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
microbanner
Sabah Künye
Atayatirim
Sofra
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Bu fiyatlar da sabit
Enflasyonla mücadele kampanyasına 14 ürünün fiyatını sabitleyerek katılan Metro, hafta sonundan itibaren ürün sayısını 33'e çıkarıyor.

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ve Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından başlatılan 'Türkiye Enflasyonu Yeniyor' kampanyasına, 14 ürünün fiyatını 1 yıl boyunca sabitleyerek katılan Metro Grosmarket, hafta sonunda itibaren ürün sayısını 33'e çıkarıyor. İlk 14 ürünü kendi markalarından (Privat label) seçen Metro, yeni 19 üründe bu şartı kaldırarak başka markaları da dahil etti.

Enflasyonun orta tabakayı yok ettiğini, bunun da marketlere yansıdığını söyleyen Metro Türkiye Genel Müdürü Hakan Ergin, "Enflasyonun düşmesini yürekten istiyoruz. Çünkü o zaman satın alma gücü artacak, bu bizlere yansıyacak" dedi.

Metro'nun 500 adet kendi markası olduğunu söyleyen Ergin, bu markaları daha agresif politikalarla pazarlayacaklarını belirtti. Ergin, "Makarna, margarin, ketçap ve mayonezde de kendi markamız olacak. Diğer zincirler de kendi markalarını hızla artıracak. Çünkü bu kuruluşu bağımsızlaştırıyor" dedi. Ergin, "Biz kendi markamızı taşıyan kolanın 2.5 litresini diğerlerinin 1 litresi ile aynı fiyattan satıyoruz. 5 kilogramlık kendi deterjanımız diğer markaların 3 kilogramı ile aynı fiyat" dedi.

'Bakkal Nasıl Kurtulur' projesinin ardından, bakkalların dükkan düzenlemesine de başladıklarını anlatan Ergin, bugüne kadar 25 bakkalın raf ve iç düzenlemesini yenilediklerini söyledi. Ergin, Metro'nun yılda 3 mağaza ile büyüyeceğini, ancak uzun vadede 60 mağazaya ulaşmak istediklerini belirterek, 1999'da 400 milyon dolar olan cironun, aynı mağaza bazında 500 milyon dolara çıkarılmasının hedeflendiğini anlattı.


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır