Yeni Patrol'ün test sürüşü ise Mısır'ın uçsuz bucaksız çöllerindeydi. Ağır bir off-road parkurunda geçen test sürüşünde, aracın üstün tırmanma kabiliyeti, çölün yumuşak kumunda gösterdiği performans ve keyifli kullanımı gözler önüne serildi. Araca takılan M-Fine motor sayesinde daha fazla çekiş gücü sağlanmış. Yakıt tüketimi de yüzde 20 oranında azalmış. Patrol'ün içi oldukça rahat ve konforlu dizayn edilmiş. Deri koltuklar elektrikli ve ısıtmalı. Aracın arkasında bulunan katlanabilir 2 koltuk sayesinde 5 olan yolcu sayısı 7'ye çıkabiliyor. Patrol'ün kokpiti sade ve şık dizayn edilirken, orta kısma konan ahşap kaplama, araca farklı bir hava vermiş. Sürücünün yanında bulunan kumandayla 4 kapının merkezi kilidi ve camlar kontrol edilebiliyor. Elektrikli ayna, far yüksekliği, radyo-kasetçalar ve klima ön konsoldaki düğmelerle ayarlanıyor.
3.0 lt Turbo Dizel motor kullanılan Patrol GR, 156 beygir gücüne sahip. 100 km'de 10.8 litre harcayan 4X4'ün son sürati ise saatte 160km.
Patrol Gr'ın 5 kapılı ve otomatik vitesli versiyonu, ilk kez Türkiye'de Ağustos ayında satışa sunulacak. Fiyatı için kesin bir rakam verilmese de 45 milyar civarında olacağı söyleniyor.
Mete TANSU