ÜNLÜLERİN özel yaşamlarını ticari meta haline getirip getirmemesi tekrar gündeme geldi. Pop müziğin çılgın kraliçesi Madonna 1996'da doğan kızını medya dünyasına sokmamak için basın mensuplarından köşe bucak kaçtı. Ancak daha sonra kızının fotoğraflarını astronomik bir para karşılığında Vanity Fair Dergisi'ne sattı. Michael Jackson ise Priscilla Presley'den olan ilk oğlunun fotoğraflarını yüksek rakamlar karşılığında bir Alman dergisine verdi.
Özel yaşamı ticarileştirmede en ilginç olay ise Fenerbahçe'nin Nijerya'lı futbolcusu Okacha'ya ait. Ülkesinde evlenirken, görüntüleri 50 bin dolar karşılığında Kanal D'ye satmak için anlaştı. Ancak Show TV Nijerya polisine 5 bin dolar vererek düğünü güvenlik kamerasına çektirtti. Görüntüler bu kanalda yayınlanınca Kanal D Okacha'ya parayı ödemedi.
Son örnek de İngiltere'den. Başbakan Tony Blair ve eşi Cherie dördüncü çocuklarının ilk fotoğrafları için yapılan astronomik rakamı geri çevirdi.