kapat

03.02.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
S u p e r o n l i n e
Magazin
Atayatirim
Sofra
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
Hazırlayanlar
Sabah Künye
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Sabancı'dan genç GiySA mağazası
Sabancı Grubu İngiltere'nin en büyük ikinci perakende zinciri Arcadia Group ile hazır giyim sektöründe perakendeciliğe giriyor.

8 milyon dolar sermaye ile kurulan Giysa'nın yüzde 75 hissesi Sabancı Grubu'na, yüzde 25'i ise Arcadia Grubu'na ait. Oldukça farklı bir tarzla piyasaya hazırlanan Giysa, Mart ayında Türkiye'nin ilk ve en büyük Fashion Store'unu Top Shop markası ile açacak.

Türkiye'nin moda merkezlerinden Nişantaşı'nda açılacak TopShop mağazası, 15-25 yaş arasındakilere seslenmeyi hedefleyecek. Bu kitle ürün konseptine göre 35-40 yaşa kadar genişleyecek. TopShop mağazasında iç şamaşırdan, takıya kadar onbin çeşidin üstünde ürün yer alacak. Giysa'nın Arcadia Grubu ile Türkiye'ye 2000 yılında getireceği markalar arasında Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Warehouse, Evans ve Miss Selfridge yer alıyor. Giysa'nın Genel Müdürü Aydın Yurdum, "Biz sadece bir marka getirmiyor, yeni bir konseptle birlikte yaşam tarzı getiriyoruz" diyerek, Giysa'nın iddiasını ortaya koydu. Giysa, Nişantaşı'ndan sonra diğer markaların da yer alacağı 2000 metrekarelik bir alanda Ümraniye CarrefourSA ve Bağdat Caddesi'nde de birer mağaza açacak.


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır