8 milyon dolar sermaye ile kurulan Giysa'nın yüzde 75 hissesi Sabancı Grubu'na, yüzde 25'i ise Arcadia Grubu'na ait. Oldukça farklı bir tarzla piyasaya hazırlanan Giysa, Mart ayında Türkiye'nin ilk ve en büyük Fashion Store'unu Top Shop markası ile açacak.
Türkiye'nin moda merkezlerinden Nişantaşı'nda açılacak TopShop mağazası, 15-25 yaş arasındakilere seslenmeyi hedefleyecek. Bu kitle ürün konseptine göre 35-40 yaşa kadar genişleyecek. TopShop mağazasında iç şamaşırdan, takıya kadar onbin çeşidin üstünde ürün yer alacak. Giysa'nın Arcadia Grubu ile Türkiye'ye 2000 yılında getireceği markalar arasında Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Warehouse, Evans ve Miss Selfridge yer alıyor. Giysa'nın Genel Müdürü Aydın Yurdum, "Biz sadece bir marka getirmiyor, yeni bir konseptle birlikte yaşam tarzı getiriyoruz" diyerek, Giysa'nın iddiasını ortaya koydu. Giysa, Nişantaşı'ndan sonra diğer markaların da yer alacağı 2000 metrekarelik bir alanda Ümraniye CarrefourSA ve Bağdat Caddesi'nde de birer mağaza açacak.