"Şube sisteminden çoklu dağıtım kanallarına geçiş, bankalarla perakendecilerin güçbirliği, finansal hizmet ve ürün çeşitliliğinin artması, en kârlı müşterilerin tek işkolunda uzmanlaşmış finansal kurumlarca paylaşılması ve finansal tüketici markalarının yaratılması."
Bankacılık işlemlerinin alternatif dağıtım kanallarına
akmasıyla şubelerin gişe hizmetinden satışa yöneldiğini de belirten Erbil, gelecekte şubelerin daha az gişe yetkilisi ile çalışan ve operasyon bölümü olmayan şubeler haline geleceğini de belirtti. Banka dışı güçlü ve tanınmış markaların müşterilerine bireysel finans hizmetleri sunmaya başladığını da belirten Erbil ayrıca marka yaratmanın da sektörde önemli bir yere oturduğunu ifade etti. Erbil marka yaratmak için JP Morgan'ın 27 milyon dolar, HSBC'nin ise 75 milyon dolarlık yatırım yaptığını belirtti.