Müşteri Hizmetleri Servisi, Kalite Kontrol Laboratuvarı ve Gezici Denetim Araçları ile tüketiciye hizmet veren Shell, ortalama 5 milyon dolar maliyetle kurulmuş tesiste yılda 25 bin farklı test gerçekleştiriliyor. Bugüne kadar 31 ilde 1500 tamir ve bakım ustasına eğitim veren Shell, yıl sonuna kadar 10 bin kişiyi eğitmeyi hedefliyor.
Shell Türkiye Genel Müdürü Melih Türker, yakıtı rafineriden alınmasından itibaren müşterinin aracının deposuna kadar kontrol altında tuttuklarını, bunun için çalışanlara yılda en az iki kez eğitim verildiğini belirterek, "Bu, bir otokontrol mekanizması. Bayilerimizi de dikkatli olmaya zorluyor. Tüketici şikayetinde gezici malite kontrol araçları müşterinin ayağına gidiyor. Shell'e bağlı bayilerde kaçak ve kalitesi düşük ürün varsa o bayiinin sözleşmesi iptal ediliyor. Geçtiğimiz hafta İstabul Soğanlı'da kaçak satıştan dolayı bir bayiinin yönetimi değiştirdik" dedi.
Türker, geçtiğimiz yıl Shell'in Türkiye'den çekilmesine yönelik yaşanan gelişmelere ilişkin olarak da "dış ve iç etkenlerden dolayı, yapılan yatırımların karşılığını alamıyorduk. Fakat dış etkenlerin bazılarının çözüme ulaştırınca vazgeçtik" dedi.
İrem IŞIK