Harry Beckwith kimdir?
Harry Beckwith, aralarında Target, Wells Fargo, Merck ve IBM'in de bulunduğu 14 Fortune 100 şirketi için önemli pazarlama girişimlerine önderlik etmiş ve bu çalışmasıyla American Marketing Association (Amerikan Pazarlama Birliği) büyük ödülünü kazanmıştır.
Harry, aynı zamanda, Beijing (Pekin), Yeni Delhi ve Moskova sunumları ve Ulusal Konuşmacılar Birliği için 2004 yılı davetli konuşmacı sunumu (keynote) da dahil olmak üzere, tüm dünyada konferanslar vermektedir.
İlk kitabı olan Selling the Invisible (Görünmeyeni Satmak: Warner Books: 1977), son dönemde, tüm zamanların iş ve yönetim kitapları arasında ilk on içinde anılmaya başlanmış ve daha önce hiç eşi görülmemiş bir biçimde, 36 ay süreyle Business Week'in çok satanlar listesinde yer almıştır. The Invisible Touch (Görünmeyen Temas) (2000) ve What Clients Love (Müşteriler Neyi Sever) (2003) de dahil olmak üzere, Herry BeckWith'in kitapları 700,000 den fazla satmış ve 15 dile çevrilmiştir.
Harry Beckwith Stanford Üniversitesi'nden Phi Beta Kappa (Üstün Çalışma Sergileyenler Derneği Üyesi) olarak mezun olmuştur ve daha sonra Oregon Hukuk Kritikleri Baş Editorü olarak hizmet vermiş ve federal bir yargıcın hukuk danışmanı olarak çalışmıştır. 1980 yılında hukuk çalışmalarına son vermiş ve dört yıl sonra Carmichael-Lynch'in (ABD'de ünlü bir reklam ajansı) yaratıcı süpervizörü olmuştur. Bu, Advertising Age dergisi tarafından dört kez ülkenin en yaratıcı orta-ölçekli ajansı olarak ödüllendirilen bu kurumun tarihindeki en hızlı yükselmedir.
Harry ve çocukları Harry IV, Will, Cole ve Cooper Minneapolis, Minnesota'da yaşamaktadırlar. Harry Beckwith aynı zamanda bir romancı, usta bir briç oyuncusu ve hırslı bir atlettir. 1975'ten beri 55,000 kilometreden fazla yol kat etmiştir, ki bu da dünyanın çevresini neredeyse iki kez dönecek kadar uzun bir mesafedir.
|