kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
12 Nisan 2009, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
HOLLYWOOD'UN TERCİHİ Uma Thurman, Gwyneth Paltrow, Miranda Kerr,Charlize Theron, Jennifer Aniston, Will Smith, Daniel Craig, Demi Moore, Cameron Diaz gibi birçok ünlü Burberry ürünü kullanıyor.

14 ülkeye timsah giydirerek dünyanın en büyük bayisi oldu

Sinan Özedincik
11.04.2009
Pazarlama Araştırma Şirketi Millward Brown'un 30 bin marka üzerinde yaptığı BrandZ araştırmasının sonuçlarına göre lüks tüketim sektörü, 2008'de yüzde 7 oranında büyüme ile 235 milyar dolarlık ciroya ulaştı. Küresel ekonomik krize rağmen, dünyada lüks tüketim hız kesmiyor. İşte bunlardan biri de Burberry markası. Marka 2008 Ocak-Şubat-Mart aylarına göre bu yıl, yüzde 40 fazla ciro yaptı. Kriz başladığında ilk merak edilen konulardan biri lüks markalar oldu. Bu konuları yazmamın sebebi 2005'ten itibaren Eren Holding'in temsilciliğini yaptığı Burberry tekstil markasının son birkaç aydır satış patlaması yapması. Bağdat Caddesi'nde açtıkları 700 metrekarelik ilk mağazadan sonra Eren Holding, ikinci Burberry mağazasını 2006'da Nişantaşı'nda üçüncüsünü ise 2008'de İstinye Park'ta açtı. Eren Holding Perakende Bölümü Genel Müdürü Mehmet Eren; "Burberry'yi anlamak sanat, tarih ve tasarımda birikim gerektirir. Müşterilerimiz bu gerekli birikimlere sahip" diyor. Lacoste markasında da 2009'da toplam 28 yeni mağaza açmayı düşündüklerini belirten Eren; "2009'da küçülme yaşamayacağız aksine büyüceğiz. Bütün bu mağaza yatırımları için 14 milyon dolar yatırım yapmayı planlıyoruz" diye bilgi verdi.
Haberin fotoğrafları