kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
30 Mart 2009, Pazartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Türkiye'de üretilen Verso ile Avrupa'da hedef büyüttü

30.03.2009
Toyota, global krize rağmen Avrupa'daki pazar payını yüzde 5'ten yüzde 6'ya çıkarmayı hedefliyor. Toyota, bu hedefini Adapazarı tesislerinde üretilen Verso ve bu yıl satışa sunulacak yeni modellerle gerçekleştirecek. Global krizde satışları düşse de yeni modeller Toyota'nın Avrupa'daki gücü olacak. Yılda 50-60 bin Verso satışı tahmini yapan Toyota, bu segmentte sahip olduğu pazar payını bu yıl yüzde 6.5'e, 2010'da ise 6.8'e çıkaracak.