kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
21 Şubat 2009, Cumartesi
Sabah
 
Haberler Spor Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Magazin Sağlık Televizyon Yazarlar Kültür Sanat
 
24 Saat
24 Saat
Esra Oflaz Güvenkaya, imza attıkları kampanyalarda amaçlarının, Türk gençliğini bilinçlendirmek olduğunu söylüyor ve önümüzdeki yıllarda da farklı projelerle seyircilerin karşısına çıkacaklarını belirtiyor.

Hem eğlendirecek hem koruyacak!

20.02.2009
Her yıl farklı bir sosyal sorumluluk projesine imza atan MTV Türkiye, bu yıl da gençleri eğlenirken koruyacak! MTV Türkiye'nin Yönetim Kurulu Başkanı Esra Oflaz Güvenkaya, "Mottomuz eğlendirirken eğitmek" diyor ve herkesi 7 Mart'taki partiye davet ediyor..
Her yıl farklı sosyal sorumluluk projelerine imza atan ve misyonunu 'Eğlenirken Eğitmek' olarak açıklayan MTV Türkiye, bu yıl da bir kampanyaya imza atıyor: 'Korunurken Eğlen'... Kampanyanın hedefi; cinsel sağlık konusunda bilinmesi gerekenler ve genel yanlışlar hakkında gençleri bilinçlendirmek ve çekingenlik ya da vurdumduymazlık nedeniyle yayılan cinsel hastalıklar hakkında doğru mesajlar vermek. MTV Türkiye kampanya kapsamında, 7 Mart'ı 8 Mart'a bağlayan gece, Yeni Melek'te, 'MTV Safe&Fun' adında bir de parti düzenleyecek. Partide; kampanyaya destek veren Keremcem ve Sibel Tüzün'ün yanı sıra Funky-C ve Bedük de sahneye çıkacak. MTV Türkiye'nin sahibi ve yönetim kurulu başkanı Esra Oflaz Güvenkaya, asıl tanıtımını bu partide yapacakları kampanyayı anlattı.

GELENEĞİ BOZMADIK
* MTV Türkiye olarak imza attığınız yeni sosyal sorumluluk kampanyasını anlatır mısınız?
MTV Türkiye olarak, tüm Türk gençliğini bilinçlendirmek için oluşturduk bu kampanyayı. Her sene olduğu gibi bu sene de MTV Networks geleneğini bozmadık ve yeni bir sosyal sorumluluk projesine imza attık. Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da, gençlik ve yaşam kanalı olarak mottomuzun; eğlendirirken aynı zamanda eğitmek olduğunu bir kere daha vurgulamak istedik.

* Bu kampanyaya adım atarken düşünceleriniz neydi?
Geçen yıl gerçekleştirdiğimiz AIDS'e karşı cinsel eğitim kampanyasını bu yıl, istenmeyen gebelik ve cinsel yolla geçen hastalıklara (HIV, AIDS, Frengi vs) karşı bilinçlendirme olarak genişlettik. Dünyada her yıl ciddi bir oranda istenmeyen gebelik yaşanıyor. Okuma-yazma bilmeyen nüfusun üçte ikisini kadınların oluşturduğunu düşünecek olursak, Türkiye'nin de bu orana ciddi bir katkı yaptığını söyleyebiliriz. MTV Türkiye'nin sahibi ve kurucusu olarak, bu kanalı kurduğum ilk günden itibaren altını çizmek istediğim en önemli konu, 'Eğitim' oldu. Eğitimi eğlenceli hale getirmek gerektiğine inandığım için de, 'eğlendirirken eğitelim' demeyi tercih ettim. 'Korunma' başlıklı bu sosyal sorumluluk kampanyamızda da, yine ve en önemli hedefimiz MTV Türkiye izleyicisini, tüm Türk gençliğini bu konuya yöneltmek, bu konuda bilinçlendirmek ve en önemlisi eğitmektir.

DEVAM EDECEĞİZ
* Bu sosyal sorumluluk kampanyasında bir destekçiniz var mı peki?
Aslında bu kampanyanın tam ismi 'Safety can be fun', yani 'Korunurken Eğlenin'. Kampanyanın isminden de belli olacağı gibi, bir kondom markası olan Fiesta bizim en büyük destekçimiz oldu.

* Bu tip kampanyalarınız her yıl yenilenecek mi?
Evet, her yıl yeni şeylere imza atmak istiyoruz. Bu tür sosyal içerikli kampanyalarda mesajların, gençlerin algısında karışmaması, tam tersine yerleşmesi lazım. Dolayısıyla her yıl farklı konulara değineceğiz.