kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
11 Şubat 2009, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Krizi fırsata dönüştürmeyi şiar edinen Denizbank'ın hedefi ilk 5

EKONOMİ
11.02.2009
Türkiye'nin 6'ncı büyük özel bankası Denizbank'ta hedef ilk beş. Marka yatırımına ağırlık veren bankanın yeni yüzleri Elveda Rumeli'nin 'Sütçü Ramiz'i Özyağcılar ile şovmen Beyaz oldu..
İLİŞKİLİ HABERLER
Krizi fırsata dönüştürmeyi şiar edinen Denizbank'ın hedefi ilk 5
İlk 5 özel banka arasında yer almayı hedefleyen Denizbank, 2009 ve 2010 yıllarına ilişkin planlarını düzenlenen basın toplantısıyla açıkladı. Yeni dönem marka stratejileri kapsamında, bankanın yeni marka yüzleri oyuncu Elveda Rumeli adlı dizinin 'Sütçü Ramiz'i Erdal Özyağcılar ve şovmen Beyaz olacak. Kampanya 2 yıl sürecek. Denizbank Finansal Hizmetler Grubu Başkanı Hakan Ateş ''Türkiye'nin 6. büyük bankası olan Denizbank'ın krizi fırsata dönüştürmeyi şiar edindiğini'' ifade etti. Krizi her zaman fırsat olarak gören bir yaklaşımı benimsediklerini vurgulayan Ateş, 2008'i iyi sonuçlarla tamamladıklarını, 2009'da da bu performansı sürdürme kararlılığında olduklarını belirtti.

PSİKOLOJİK ORTAM
Ateş "Tabii ki kriz ortamı yaşıyoruz. Şartlar çok kolay değil ancak bu tür ekonomik olayların arkasında bir ölçüde psikolojik ortam yatıyor. Çok karamsar olunan ortamlarda krizlerin derinleştiğini görüyoruz. Ancak krizden de eninde sonunda çıkılacaktır'' diye konuştu. Denizbank'ın finansal bir süper market yaklaşımı içinde faaliyet gösterdiğini kaydeden Ateş "Türkiye'nin şu anda 6'ncı büyük özel sektör bankasıyız. 8 bin 500 personelimiz ve 440 şubemiz, 2.5 milyon müşterimiz var" diye konuştu.