kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
30 Ocak 2009, Cuma
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Çizerler
Sabah Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Buzz
 
24 Saat
24 Saat
Cuma Sabah  
ATİLLA DORSAY

Akmerkez, ruhunu nasıl ve niye sattı?

Sanırım Cengiz Semercioğlu da değinmişti. Sahi, Akmerkez'e ne oldu öyle? Önünden geçerken, FOX adlı TV kanalının o dev reklamlarına bakmamak için kafamı çeviriyorum. Tüm cepheleri boydan boya kaplayan o yüzlerden, o zevksiz reklam anlayışından kurtulmak için... Batı ülkelerinde böyle bir şey gördünüz mü hiç? Ünlü mağazaların cephelerini sattıkları veya satmadıkları herhangi bir ürünün, bir markanın, bir şirketin reklamlarına ayırdığını yani? Bunu yapmazlar, çünkü onlar zaten dev birer markadırlar. Bu yüzden, Galeries Lafayette, Printemps, Samaritain, Harrods veya Macy's gibi dev mağazalar asla cephelerine böyle şeyler koymazlar. Türkiye'nin belki en tanınan AVM'si (alışveriş merkezi) Akmerkez, işte bunu yaptı. Belki çok para aldı, belki bu kriz döneminde buna ihtiyacı da vardı. Ama saygınlığından mutlaka bir şeyler yitirdi. Ruhunu satmanın hep bir bedeli vardır. Faust bunu çok iyi anlamıştı!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir.

Ayrıntılar için lütfen tıklayın