kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
25 Ocak 2009, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Değerlerimizi tişört üstüne taşıdık

ŞELALE KADAK
ŞELALE KADAK
25.01.2009
* Ne yaparak İstanbullu olacak turistler?
Gittiği yerde ince belli bardakta çay içsin. Simit yesin. Nazar boncuğu taksın. Kapalı Çarşı'ya da gitsin ama büyük alışveriş merkezinde de alışveriş yapsın. Biz mesela tişört kampanyasında ilginç sloganlar kullandık. Zaten tişört başlı başına dikkat çekiyor. Gece hayatına vurgu yaptık. Mesela İstanbul ve Bodrum için tişörtler yaptık. Gece hayatının 24 saat olduğunu vurguladık. Rock (rak) sevenlere atıfta bulunarak Nemrut'a gönderme yaptık. Dünyanın en zevkli kütüphanesinin Efes olduğunu komik bir şekilde dile getirdik. Asya'dan Avrupa'ya 5 dakikada geçildiğini, bahse var mısın diye anlattık. Biz istiyoruz ki turist bu toprağın gerçek dokusunu yaşayarak hissetsin. O zaten devamlılık, alışkanlık, birden fazla gelmek demek. Alışveriş yapmasını özellikle istiyoruz. Manken Tülin Şahin'i reklam afişlerinde kullandık. İstanbullu turist imajını Şahin üzerinden yaşattık. Hamama soktuk. Kahve içirdik. Alışveriş yaptırdık. Nazar boncuğu taktık. Gece hayatını gezdirdik. Ama tabi İstanbul kampanyalarımızdan sadece biri. Bizim ana kampanyamız, turizmin de lokomotifi olan kıyı şeridimiz, Bodrum. Antalya, 9 milyon turist gelmiş mesela. Hedefimiz turizm mevsimini uzatmak.