kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
21 Ocak 2009, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Hatemoğlu gözünü hazırgiyimden sonra ev tekstili pazarına çevirdi

Pınar ÇELİK EKONOMİ
20.01.2009
2009 yılı sonunda Hatem Saykı ve Html markaları için de birer mağaza açmaya hazırlanan Hatemoğlu, ekim ayıyla birlikte yeni bir markayla ev tekstili işine de giriyor..
Cumhuriyet'in köklü firmalarından Hatemoğlu, halen mevcut mağazalar içinde satışı süren butik markası Hatem Saykı ve casual (rahat) giyim markası Html'i yeni bir konseptle yeniden yapılandırmaya hazırlanıyor. 2009 sonunda sadece bu markalar için birer yeni mağaza açacaklarını kaydeden Hatemoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Hatem Saykı, "Ciro içinde Hatem Saykı yüzde 11, Html yüzde 13 pay alıyor. Hatem Saykı mağazası aracılığıyla kişiye özel üretim işine de gireceğiz. Şimdilik ufak denemeler yapıyoruz" dedi. "Erkek giyimde kasketten ayakkabıya kadar her şeyi Hatemoğlu markasıyla mağazalarımızda satıyoruz" diyen Saykı, 2009'un ekim ayı itibariyle de ev tekstili işine gireceklerinin sinyalini verdi. "Gerekli başvuruları, ufak tefek çalışmaları yapıldı. Ev tekstili markamızın ismi de hazır ama tescil çalışmaları tamamlanmadığı için söyleyemem" diyen Saykı, bu alanda da yeni ve farklı ürünlerle olmak istediklerini belirtti.

'BİN MAĞAZA ÜTOPYA DEĞİL'
2008'de 28 mağazaya ulaştıklarını 100'üncü yılda bin mağaza hedefinde ise kriz nedeniyle bir revize yapmadıklarını belirten Saykı, "Bir şeyin rüyasını görmezseniz, hayalini kurmazsanız ona ulaşamazsınız. Ütopik görünebilir ama Mc Donald's, Wal - Mart, H&M yaptıysa bizim yapmamamız için hiçbir neden yok" dedi. Özellikle yurtdışında franchise modeliyle büyümek istediklerini dile getiren Saykı, yıl bitmeden gözlük koleksiyonunu da satışa sunacaklarını sözlerine ekledi.
Haberin fotoğrafları