kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
7 Ekim 2008, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Asistans hizmetleri sayesinde ekonomi kayıt altına alınıyor

06.10.2008
Assist Line Genel Müdürü Simin Öztürk, asistans şirketlerinin küçük esnafla yaptıkları tüm işlemlerini düzenlenen faturalarla kayıt altına aldığını ve bunun da vergi gelirlerinin artışına ciddi bir katkısı olduğunu söyledi..
Araç yardımdan konut hizmetlerine kadar birçok branşta sigorta şirketleri ve sigortalı arasında köprü vaziyeti gören ve sorunları çözüme ulaştıran asistans şirketleri, ekonomiye de önemli katkı sağlıyor. Assist Line Genel Müdürü Simin Öztürk, asistans şirketlerinin hizmet birimleri içinde yer alan çilingir, camcı, su ve elektrik tesisatçısı gibi küçük esnaf ile yapılan tüm işlemlerini düzenlenen faturalarla kayıt altına aldığını ve bunun da vergi gelirlerinin artışına ciddi bir katkısı olduğunu söyledi. Yerli asistans şirketlerinin KDV dahil fatura düzenlediğini ve faturadaki KDV tutarının da doğrudan Türkiye'nin Hazinesi'ne girdiğini belirten Öztürk, "Rekabete yüzde 18 geride başlasak da bu bizde üzüntü yaratmıyor. Tam aksine ülkemize yeni bir kaynak yaratmanın gizli gururunu yaşıyoruz" dedi.

2009 HEDEFLERİ
1999 yılından bu yana asistans sektöründe hizmet veren Assist Line'ın, son dönemde ciddi bir yeniden yapılanma sürecine girdiğini de söyleyen Öztürk, "Assist Line tam anlamıyla kabuk değiştirdi. 2009 yılı şirketimiz için yepyeni bir dönem olacak. Gerek kadromuzu, gerek bilgi işlem yapımızı, gerekse operasyon bölümümüzü, yani Call Center ve Network ağımızı, hatta ofisimizi, her şeyi yeniden elden geçirdik. Tüm bunları gerçekleştirirken kurumsal kimliğimizi ve hizmet anlayışımızı bu değişimin içine kattık. Ofisimizi dinamik, kurum kimliğimize uygun ve fonksiyonel planladık. Call Center'ımız Alfacom tarafından yeniden yapılandırıldı" diye konuştu. Call Center için yapılan çalışmaların şirketin hızını hissedilir şekilde artırdığını kaydeden Öztürk, "Gerek santral aracılığıyla alınan raporlar, gerek 'Call Center' elemanlarımızın performansı, gerekse 'Call Center'daki iş yoğunluğu on-line real time biz yönetim kadrosu ve 'Call Center' elemanlarımız tarafından takip edilebiliyor. Bu sayede herkes üzerine düşeni rahatlıkla izleyebiliyor" dedi.