kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
26 Eylül 2008, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux

Ticari'deki başarı Peugeot'ya Türkiye'de basamak atlattı

22.09.2008
İlk 8 ayda yüzde 2 oranında küçülen Türkiye hafif ticari araç pazarında Peugeot, satışlarını yüzde 58.2 oranında artırarak ilk 8 ayda toplam 6 bin 492 adet satış gerçekleştirdi. Bu başarılı gelişmeler sonucunda markalar sıralamasında bir basamak üste çıktık. Kişi başına düşen araç sayısına bakıldığında Türk piyasasının çok önemli bir potansiyeli söz konusu. Hem binek, hem de hafif ticari araç pazarında Peugeot, Türkiye'de pazar payını geliştirmek için çalışmalarını sürdürüyor. 2007 yılının sonunda pazara sunulan ve Türkiye'de üretilen Bipper'ın ticari başarısının ardından Haziran ayında gerçekleştirilen Partner Tepee lansmanı, Peugeot hafif ticari araç gamını güçlendirdi. Bipper, Ağustos ayında 2009 model yılı ile birlikte değişik seçenekleriyle kullanıcıların beğenisine sunuldu.