kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
21 Eylül 2008, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Turkcell'e en iyi müşteri ödülü

20.09.2008
Turkcell'in müşteri ilişkileri yönetim merkezi Global Bilgi, bu yıl 13'üncüsü düzenlenen Avrupa Çağrı Merkezi Ödülleri ve İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri organizasyonlarında "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorisinde birinci oldu. Call Centre Focus'un düzenlediği yarışmada en iyi müşteri hizmetleri ödülü 16 Eylül'de İngiltere'nin Birmingham şehrinde yapılan törenle verildi.