kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
17 Eylül 2008, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Nişantaşılı Lancia Delta ile 'Caddeli' oldu

15.09.2008
Fiat çatısı altında yer alan Lancia'nın lüks kompakt orta sınıftaki yeni temsilcisi Delta, Türkiye'de satışa sunuldu. Tofaş-Fiat çatısı altında az satmasıyla eleştirilen Lancia, aradığı taze kanı yeni modeli Delta'da buldu. 'Nişantaşı Otomobili' diye adlandırılan Lancia, Bağdat Caddesi'ndeki showroomunda 6 günde 6 adet Delta sattı. Alfa Romeo-Lancia İş Birimi Direktörü Arzu Çolakoğlu'na göre Lancia, Delta ile Türkiye'deki marka kimliği oluşturma sürecine devam ediyor. En az 3 yıl boyunca Lancia markasına yatırımın devam edeceğini belirten Çolakoğlu, Türkiye'de satılan otomobillerin yüzde 58'inin C segmentinde olduğunu belirterek, "Bu segmentte hatchback otomobillerin payı yüzde 11. Delta ile bu sınıftaki premium markalar arasında yer alacağız" dedi.