kapat
E-gazete
|
Hava Durumu
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
English
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
7 Eylül 2008, Pazar
Sabah
 
Haberler Spor Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Magazin Sağlık Televizyon Yazarlar Kültür Sanat
 
24 Saat
24 Saat

atv kanalı marka değerini hiçbir zaman kaybetmedi

Giriş Saati : 05.09.2008 22:23
Güncelleme : 06.09.2008 19:11
* atv, sanırım yönetim değişikliklerinin de etkisiyle rakiplerinden geri kalmış izlenimi verdi. Bu durum bu sezon düzelecek mi?
atv'yi 2004 yılında bıraktım. 2008'de geri döndüm. Tabii ki, reyting, yani matematiksel olarak bıraktığım, eski atv değil. Ama söylendiği kadar da marka değerinden kaybetmemiş. Yani siz atv'ye nitelikli bir iş koyduğunuz zaman, karşılığını hemen alıyorsunuz. İnsanlara 'İlk aklınıza gelen televizyon hangisi' diye sorduğunuz zaman cevap olarak atv'yi duyuyorsunuz. atv hala uzaktan kumandaların ilk üç tuşundan birinde... İnsanlar atv'ye her akşam muhakkak bir kere bakıyorlar. Yani marka olarak hala çok kuvvetli.

* atv'de 'İbo Show'un dışında başka eğlence programı yok. Onlar da mı tutmuyor?
Ben Star'dayken 'Popstar Alaturka'yı yaptım. Farklı eğlence programı formatları denedim. Bu da dizilerden dolayı... Hem yönetici hem de izleyici olarak dizi tutkunu olduk. Yeni bir eğlence programı yapmak zor. Şu beş yıllık döneme baktığınız zaman eğlence programı olarak aklımda kalan bir 'Popstar Alaturka' bir de 'Var mısın Yok musun?' var. Dünyada da böyle... Çocuklar için sirk bile yaptık. Ama karşısına, bir drama koyduğunuz zaman maalesef seyirci onu tercih ediyor. İzleyiciler dizilerde kendilerini görüyor ve kahramanlarla özdeşleştiriyor.