kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 17 Ağustos 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

2 milyon paket cips yedik, 2.6 milyon kapak toplayıp konser izledik

Sinan Özedincik
Fanta, gençlik festivalinde Beyaz, Sertab Erener ve Emre Aydın ile kendini gösterdi, Yedigün Serdar Ortaç ile güç birliği yaptı, Doritos ise Tarkan konserleri ile bu yarışta geri kalmayacağını gösterdi..
Son yıllarda düzenli olarak organize edilmeye başlanan gençlik festivalleri ünlü yiyecek- içecek markalarının rekabetine sahne oluyor. Sektörün ünlü markaları Fanta, Doritos ve Yedigün, hedef kitlelerini dikkate alarak ünlü sanatçılarla güçbirliği yaptı. Fanta, bu yıl yedinci kez düzenlediği gençlik festivalinde Beyaz'ı, Sertab Erener'i ve Emre Aydın'ı sahneye çıkardı. Yedigün, rakibinin bu hamlesine Serdar Ortaç İle Yaz Konserleri serisi ile cevap verdi. Doritos da Tarkan konserlerini hayata geçirerek bu yarışta olduğunu gösterdi. Fanta 18 ilde, Yedigün 11 ilde, Doritos 9 ilde, ünlü sanatçılarla müzikseverleri ürünleri aracılığıyla buluşturdu. Şöyle ki, Beyaz, Sertab Erener ve Emre Aydın'ı izlemek isteyenler, 4 Fanta kapağı karşılığında, Serdar Ortaç konserine gitmek isteyenler Yedigün şişe ve kutuları üzerindeki yıldızlardan 7 tane biriktirerek, Tarkan ile coşmak isteyenler de Doritos paketlerinden 10 puan toplayarak bu eğlenceye dahil oldu.

LİTRELERCE TÜKETİLDİ
Yani 18 ilde Fanta konserlerini izleyen 225 bin kişi 900 bin kapak biriktirdi. Paket başına 1'er puandan 200 bin kişi yaklaşık 2 milyon paket Doritos tüketti. Ve Serdar Ortaç'ı dinleyen 250 bin kişi de ortalama 1 milyon 750 bin yıldız için Yedigün içti. Yaz boyu süren konserlerde toplam 2 milyon cips tüketildi, 2 milyon 650 bin kapak için de Fanta ve Yedigün içildi.