kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 20 Temmuz 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

'Türkler kulağı ile anlayan bir toplum'

TÜRKLERİN kulağı ile anlayan bir toplum olduğuna dikkat çeken Gürpınar, bu yüzden jingle (reklamların fon müziği) ve sloganların televizyon reklamlarında çok önemli olduğunu vurguladı. Gürpınar, "Reklamlar net ve anlaşılır olmalı. Herkes anlamalı. Türkiye'deki bazı reklamcılar anlaşılmaz iş yapmanın erdem olduğunu zannediyor. Tüketicinin bir reklamı seyrettikten sonra 'Aaa yine yapmışlar yapacaklarını' demelerini istiyoruz" ifadesini kullandı. Gürpınar, nerede kahkaha varsa, orada iyi bir fikrin olduğuna inandığını da sözlerine ekledi.