kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 20 Temmuz 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
TBWA Türkiye Kreatif Direktörü İlkay Gürpınar

'Kimsenin bağırmadığı an bağıran ürünü öne çıkarır'

FATİH ATALAY
TBWA Türkiye Kreatif Direktörü Gürpınar, "Müşterilerimize kimsenin bağırmadığı anlarda bağırmalarını tavsiye ediyoruz. Reklam verenler bu yolla aradan kolayca sıyrılıyor" dedi..
Dünyada 77 ülkede 291 ofisi bulunan reklam ajansı TBWA'nın Türkiye Kreatif Direktörü İlkay Gürpınar, "TBWA Türkiye olarak müşterilerimize her zaman kimsenin bağırmadığı zamanlarda avazı çıktıkları kadar bağırmalarını tavsiye ediyoruz. Sonuçta reklam veren, bağıran şirketler bu yolla aradan kolayca sıyrılabiliyor. Kısa vadede büyük getiriler elde edebiliyorlar" dedi. TBWA olarak 'reklama benzemeyen reklamlar yapmak' amacında olduklarını belirten Gürpınar, tüketicinin temas ettiği her yerde reklamın var olması gerektiğini vurguladı. Gürpınar, hedeflerinin başında tüketiciyi beklemediği an ve mekânda 'vurmak' olduğunu ifade ederken, "İşte o zaman tüketici bizi unutmuyor" değerlendirmesinde bulundu. Her reklamcının satıcı içgüdüsünün olması gerektiğine parmak basan Gürpınar, "Biz aslında problem çözücüyüz. Amacımız bir ürünü paketleyip, satmak. Bu yüzden insanları sürekli okuyup, insan tabiatını çözmeye çalışıyoruz. Bizi diğer reklam ajanslarından farklılaştıran bir özellik de müşterilerini seçen bir ajans olmamız. Onların vizyonu bizi ileriye taşıyor. Onlar ne kadar özgürse biz de o kadar özgürüz. Bu yüzden her markayla çalışmıyoruz. İyi işler yapmamızın temel nedeni müşterilerimizin de iyi olmasından kaynaklanıyor" diye konuştu.

TV PAYINI KAYBETMEYECEK
Gürpınar, reklam piyasasında birçok kişinin televizyonun (TV) pazar payını kaybedeceğini söylediğini, fakat TV'nin hiçbir zaman değer yitirmeyeceğini bildirdi. Türkiye'nin her kesimine ulaşabilen tek mecranın TV olduğuna dikkat çeken Gürpınar, "İnternet payını her geçen gün artırıyor. Ayrıca açıkhava şeklinde nitelendirilen alanlara ciddi bir kayma var. Reklamcılık çok çalışmaktan sıkılmadığınız bir sektör. Ben boş dururken de fikirler üretiyorum. TBWA'de fikir üretirken aynı zamanda para da kazanıyorum" diye konuştu.