kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 26 Haziran 2008, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Bülent Bulgurlu Mustafa Koç Oğuzhan Öztürk Michael Peterseim Aka Gündüz Özdemir

Koç, Grundig ile Avrupa LCD pazarının % 15'ine göz dikti

Koç Holding Başkanı Mustafa Koç, Grundig'i küresel marka yapacaklarını söylerken, Grundig Genel Müdürü Öztürk, hedefin 2011'de Avrupa'da yüzde 15 pazar payı olduğunu belirtti..
İLİŞKİLİ HABERLER
Koç, Grundig ile Avrupa LCD pazarının % 15'ine göz dikti
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç, Grundig markasını küresel bir marka haline getireceklerini söyledi. Grundig'in Koç Topluluğu bünyesine katılmasına ilişkin düzenlenen basın toplantısında konuşan Mustafa Koç, dayanıklı tüketim sektöründe 4 ülkeye yayılmış 12 fabrika ile üretim yaptıklarını, beyaz eşya ve televizyon üretiminde Koç Topluluğu şirketlerinin Avrupa'da ilk üçte yer aldığını vurguladı. Koç, tüketici elektroniğinde de aynı başarıyı yakalamak için Arçelik'in Know-How'ını ve Ar-Ge kapasitesini Grundig'e aktararak Grundig'i küresel bir marka haline getireceklerini anlattı. Koç Holding CEO'su Bülent Bulgurlu da, önce Avrupa'da sonra tüm dünyada Grundig markasını yeniden konumlandıracaklarını ifade ederek, Grundig'in 2007'de Almanya pazarında LCD televizyonlarındaki pazar payını yüzde 3.1'den yüzde 4.1'e çıkardığını vurguladı. Bulgurlu, "2008'de LCD pazarının Avrupa'da yüzde 30 büyümesi bekleniyor. Biz ise Grundig'i LCD'de yüzde 60 büyüteceğiz" dedi.

100 ÜLKEYE ULAŞACAK
2008'de Grundig marka LCD TV'ler için yeni pazar hedefleri olarak Rusya, Ortadoğu ve Kuzey Afrika'yı seçtiklerini dile getiren Bulgurlu, "Arçelik'in satış ve pazarlama ağından yararlanarak Grundig ürünlerini 5 kıtada 100 ülkeye dağıtacağız" diye konuştu. Grundig A.Ş. Genel Müdürü Oğuzhan Öztürk de, Grundig markası ile 2010'da Avrupa'da yüzde 5 pazar payı hedeflediklerini, Grundig Elektronik olarak 2010 hedeflerinin tüm markaları ve diğer işbirlikleriyle Avrupa'da yüzde 15 pazar payını yakalamak olduğunu kaydetti. Grundig Almanya Direktörü Dr. Michael Peterseim, önümüzdeki 3 yıllık stratejilerine ilişkin olarak, "Avrupa'nın en büyük 5 TV markasından biri olmaya devam edeceğiz. Avrupa'da LCD'de ilk 5'e gireceğiz. Ciromuzu 2.5 kat artırarak 1 milyar Euro yapacağız. Yılda 1.5 milyondan fazla TV satarak Avrupa'daki pazarın yüzde 5'ine sahip olacağız" dedi.
Haberin fotoğrafları