kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 22 Haziran 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Soldan sağa: Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, Global Bilgi Turkcell Degerli Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Haktan Saran, Global Bilgi Değerli Segment Müşteri İlişkileri Takım Yöneticisi Ömer Lütfi Soylu.

Global Bilgi'ye çağrı merkezinde teknoloji ve müşteri deneyimi ödülü

Timur SIRT / LONDRA
Global Bilgi yaklaşık 5 milyon çağrı merkezi çalışanının üye olduğu Contactcenterworld.com tarafından düzenlenen yarışmada Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinde aday olduğu 2 kategoride birincilik ödülü aldı. Las Vegas'ta düzenlenecek dünyanın en iyileri seçiminde Global Bilgi en iyi teknoloji ve en iyi müşteri ilişkileri dalında birinci olduğu bölgeyi temsil etmeye hak kazandı.

İKİ ÖDÜLÜ DE ALDI
Türkiye'den sadece Global Bilgi çağrı merkezinin katıldığı yarışmada toplam 61 ülkeden 1000 firma yarıştı. 250 üstü çalışana sahip firmaların bulunduğu kategoride dereceye giren 5 rakibini ve Vodafone İspanya'yı geride bırakan Global Bilgi operatörlere ve yöneticilere kullanım kolaylığı sağlayan yenilikçi yazılımla teknoloji ödülünü kazandı. Global Bilgi'nin büyük ödül aldığı kategorilerden biri de en iyi müşteri deneyimi oldu. Global Bilgi Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesi adına 2 kategoride yarışma hakkı kazandı. Yarışmada hakemler toplam 11 kategoride ödül verdi.