kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 10 Mayıs 2008, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Markaların ‘unutulmaz’ annesi BMD Reklam Konseyi Başkanı Aslı Karadeniz, "Ajans pek çok anne ile çalışma yapmış. Ama bizim ortak kararımız Zübeyde Hanım oldu" dedi.

'Zübeyde Anne' kurtar bizi!

Esen EVRAN/EKONOMİ
Durgunluğa karşı Anneler Günü'ne umut bağlayan markalar kampanya ile yetinmedi, ortak ilanla "Hepimiz aynı gemideyiz" mesajı verdi. BMD ilanının annesi, Zübeyde Hanım'dı ..
Yaşanan durgunluğu, bir araya gelerek aşmaya çalışan ve ortak hareket etme kararı alan Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), bu yıl Anneler Günü ilanlarında Atatürk'ün annesi Zübeyde Hanım'ı seçti. "Unutulmaz Anneler/Anneler Unutulmaz" sloganıyla Zübeyde Hanım'ın fotoğrafının yer aldığı tam sayfa ilanların altında, hemen her sektörden 29 dernek üyesinin logosu yer aldı. Toplam 127 şirkette 250 markayı ve yıllık 11 milyar YTL ciroyu temsil eden BMD, gazetelere verdiği tam sayfa ilanlarla hem birlik olduklarının mesajını verecek, hem de üyelerin sembolik miktarda ödeme yaparak adlarını duyurmasına önayak olacak.

SATIŞ ODAKLI DEĞİL
BMD'nin Reklam Konseyi Başkanı, Boyner Mağazacılık Genel Müdürü Aslı Karadeniz, dernek olarak bundan sonra bir arada duruşun simgesi olarak ortak ilanlar verme kararı aldıklarını belirterek, "Sevgililer Günü, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ve Anneler Günü'nde bir araya geliyoruz" dedi. Birlikte çalıştıkları reklam ajansının bu yıl pek çok resim hazırladığını söyleyen Karadeniz, "Şu anda Anneler Günü nedeniyle satış artırmaya ve fırsatları duyurmaya yönelik pek çok ilan var ama dernek farklı davranmak istedi. En anlamlı fotoğrafı seçtik ve ilanlara, Zübeyde Hanım girdi" dedi. Farklı günlerde toplam 6 gazetede ilanın yer alacağını anlatan Aslı Karadeniz, "Türkiye'nin koşullarında birlikteliğe daha çok ihtiyaç duyduğumuz günlerdeyiz. Ve hepimiz aynı gemideyiz. Bir mücadele verilecekse bunda hepimizin payı olmalı" diye konuştu. Karadeniz, dernek olarak ilan verildiğinde maliyetin düştüğünü, toplam maliyetin markaları paylaştırıldığında da herkesçe ödenebilir bir tutara indiğini anlatarak, "Aslında bu da bir dayanışma örneği" diye konuştu.