kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 21 Ekim 2007, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

"Komili'den iflası Zorlu'dan para kazanmayı öğrendim"

EBRU ERDOĞAN
Megafon yöneticisi Özatay, Zorlu ve Komili'yle çalıştığı günlerden kalan tecrübelerinden yeni işinde faydalanacağını söyledi..
İLİŞKİLİ HABERLER
"Komili'den iflası Zorlu'dan para kazanmayı öğrendim"
Megafon Canlı Toplantı Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi Can Özatay, Ahmet Nazif Zorlu'dan para kazanmayı, Halis Komili'den de iflas etmeyi öğrendiğini belirterek, "Bu nedenle, şirketlere yönelik önemli olduğunu düşündüğüm, yeni kurduğumuz 'toplantı hizmeti' işinde başarılı olacağımı sanıyorum" dedi. Özatay, bu hizmetle, yöneticilerin bayileriyle kuracağı interaktif iletişimin, şirketlerin maliyetlerini de düşüreceğini söyledi. Aynı zamanda Expo Channel CEO'su olan Özatay, kurduğu Megafon adlı şirketle, internet üzerinden bayileriyle toplantı olanağı sağlarken, D Smart platformu üzerinden Expo Channel'ın yayınını kullanarak basın toplantısına alternatif çözüm getirecek. Şirket henüz iki ay önce kurulmasına karşın, Air France Kargo, Ulusal Franchise Derneği (UFRAD), Bücürük Tekstil, Remax, Osmanbey Tekstilci İşadamları Derneği (OTİAD), Merter Sanayici ve İşadamları Derneği (MESİAD) gibi şirket ve kuruluşlarla çalışmaya başladı. Özellikle bayi toplantılarının şirketler için ciddi maliyetler olduğuna dikkat çeken Özatay, "Bu toplantıların internet üzerinden yapılması çok daha kolay. Biz, bu sistemle 3 bin kişiye internet şifresi verebiliyoruz. Yeşilköy'deki toplantı merkezimize gelen yöneticiler, buradan seslerini tüm bayilere duyurabilecek" diye konuştu. Toplantı merkezinin 53 kişilik olduğunu dile getiren Özatay, toplantıyı izlemek isteyen orta düzey yöneticilerin de orada yerlerini alabileceklerini kaydetti. Bayilerin sorularıyla, interaktif olarak toplantıya katılabileceklerinin altını çizen Özatay, şunları söyledi: "Bunun için bir asistanımız var. Bayilerden gelen soruları toparlayıp toplantıyı yapan yöneticilere sunuyor. Böylece olası bir karmaşanın da önüne geçilmiş oluyor." Gelecek yılın ortasına kadar Levent ve Anadolu yakasında birer merkez daha açmayı planladıklarını dile getiren Özatay, yılın ikinci yarısından sonra Ankara, İzmir, Adana, Bursa, Eskişehir ve Gaziantep'te franchise vermeye başlayacaklarını kaydetti.

90 DAKİKASI 3 BİN YTL
Toplantı merkezinin kullanılmasının, 90 dakikası için şirketlerden bin 500 YTL istediklerini dile getiren Özatay, şöyle konuştu: "Toplantı salonunun yanı sıra, şifreli internet ve televizyon kanalı üzerinden canlı yayının ücreti, maksimum 3 bin YTL. Şirketlerin 90 dakikayı aşması durumunda her bir saat için 500-bin YTL civarında ödeyecek. Bunun yanı sıra toplantı sonrasında yemek yemek isteyenler için catering hizmetimiz de var."