kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 6 Ekim 2007, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
Keskin Keskinoğlu, yeni ambalajlarını basına tanıttı

Piliç kırmızı ışıkta 'dur' diyecek

Keskinoğlu, Avrupa'daki ambalajlama sistemini Türkiye'ye getirdi. Yeni sistemle ürünlerdeki yağ, şeker miktarları müşteriye farklı renklerle anlatılacak..
Keskinoğlu, Avrupalı şirketlerin yılbaşından itibaren kullanmaya başladığı "trafik ışıkları" ambalajlama sistemini uygulamaya başladı. Ürünlerdeki yağ, doymuş yağ, şeker ve tuz miktarının hangi seviyede olduğunu belirtecek yeni sistem için 500 bin dolarlık yatırım yaptıklarını anlatan Keskinoğlu Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, tanıtım için de 700 bin dolarlık reklam bütçesi ayırdıklarını söyledi. Keskinoğlu, "Ürünlerimizde bulunan yağ, şeker ve tuz miktarının hangi seviyede olduğunu, ambalajlarımızın üzerine koyduğumuz kırmızı, turuncu ve yeşil renklerle belirttik" dedi.

YÜZDE 40 BÜYÜME HEDEFİ
Bu yılın sonunda, geçen yıla oranla yüzde 40 büyüme hedeflediklerini kaydeden Keskinoğlu, 210 milyon YTL olan cirolarını yıl sonunda 290 milyon YTL'ye çıkaracaklarını söyledi. Yılda 90 milyon adet yumurta kabı (viol) ürettiklerini dile getiren Keskinoğlu, "Firmalara avantaj sağlamak için 1 milyon Euro yatırımla yeni kalıplar ithal ettik. Bu sayede pazar payımızı yüzde 22'den yüzde 24.2'ye çıkaracağız" diye konuştu. Keskinoğlu, dünyanın önemli damızlık yumurtalık civciv üretimi markası HY-Line markasının distribütörlüğünü aldıklarını belirterek şunları söyledi: "Bu markanın distribütörlüğünü daha önce Türkiye'de iki şirket yapıyordu. Fakat artık tek distribütör biziz. 5 milyon dolarlık yatırım yaptığımız HY-Line ırkının en önemli özelliği, diğerlerine nazaran çok daha az yem tüketmesi, hastalıklara karşı bağışıklık sisteminin güçlü olması ve buna bağlı olarak yaşama kabiliyetinin yüksek olması ve yumurtaların kabuklarının sağlam olması."