kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 22 Eylül 2007, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
İstinyePark Genel Müdürü Hakan Kurt, "Hem ziyaretçi hem de alışveriş umduğumuzun üzerinde oldu" dedi.

'Paris'le yarışacak caddeyle lüksün başkenti olacağız'

Dün kapılarını açan İstinyePark'ın Genel Müdürü Hakan Kurt, "Avrupa'da bile bu kadar markayı yan yana göremezsiniz" dedi. Alışverişin ilk gününde Louis Vuitton'un 340 Euro'luk güneş gözlükleri yok sattı..
İLİŞKİLİ HABERLER
'Paris'le yarışacak caddeyle lüksün başkenti olacağız'
Orjin Grup ve Doğuş Grubu ortaklığıyla İstanbul İstinye'de yaptırılan ve Türkiye pazarına ilk kez giren pek çok markayı bünyesinde barındıran İstinyePark, açıldığı ilk gün ziyaretçi akınına uğradı. Fransız markası Louis Vuitton'un Türkiye'ye ilk kez getirdiği 340 Euro'luk güneş gözlükleri yok sattı, sadece 4 adet getirilen 895 Euro'luk çanta tükendi. Yaklaşık 300 milyon dolarlık yatırımın yapıldığı ve ilginç mimarisiyle kapılarını açmadan çok önce konuşulmaya başlanan İstinyePark, Türk ve dünya markalarının da kendilerini yeniden tanımladığı bir mekan oldu. Dün sabah alışveriş merkezini basına tanıtan Genel Müdür Hakan Kurt, üst gelir düzeyine hitap eden Louis Vuitton, Celine, Y&L, Jimmy Choo, Dior markaların yer aldığı açık hava alanını gezdirirken, "Roma ve Paris'teki alışveriş caddelerinde bile bu kadar ünlü markayı yan yana bulamazsınız" dedi.

YENİ YOLLAR GELİYOR
İstinyePark Genel Müdürü Hakan Kurt, "Trafik sıkışıklığına neden olmak bir yana, bölgedeki trafiği rahatlatmanın da bizim sorumluluklarımızdan biri olduğunu düşünüyoruz. Bu nedenle Büyükşehir Belediyesi'nin projelerinin finansmanını biz üstlendik. Üç ayrı kavşak için 25 milyon dolarlık bir maliyeti üstlendik" diye konuştu. İnşaatına Temmuz 2005'de başlanan İstinye- Park, 27 aylık çalışma sonucundaü tamamlandı. Amerikalı bir mimar grubu tarafından tasarlanan merkez, İstinyePark'ın Amerikalı bir mimar grubu tarafından yapıldığını ifade eden Kurt, ''Burası mimarisiyle, alışveriş caddesi ve nostaljik klasik pazar yeri ile diğer alışveriş merkezlerinden çok farklı'' dedi. Merkezin içinde 87 bin metre kare mağaza alanı olmak üzere toplam 270 bin metre karelik bir alana yayıldığını anlatan Kurt, buranın spor, rekreasyon ve eğlence alanlarıyla bir yaşam merkezi olarak tasarlandığını kaydetti. Kurt, İstinyePark'ın içinde çok farklı alanlar bulunduğunu da belirterek, ''Bulvar'' olarak nitelendirilen bölümde yerli ve yabancı markaların yer aldığını anlattı. Bir şehir meydanı formunda tasarlanan alışveriş caddesinin ise merkezin en üst katında yer aldığını söyledi.