kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 22 Eylül 2007, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
Diesel’in yeni kampanyası için çekilen bir fotoğrafta klonloma tüpünü top oynarken kıran çocuğu babası azarlıyor . Marka, önceki kampanyada ise ‘küresel ısınma’ya dikkat çekmişti .

Ne de olsa insanız!

Jean markası Diesel, yeni koleksiyonu için hazırladığı kampanyada bizi geleceğe götürüyor ve ne değişirse değişsin, kusurlarımızın baki kalacağını gösteriyor!..
Diesel yeni reklam kampanyasında yine evrensel sorunlara dokundu. 2007 İlkbahar-Yaz koleksiyonu için hazırladığı kampanyayı, 'Küresel ısınma' teması üzerine kurgulayan Diesel, 2007 Sonbahar- Kış reklam kampanyasında da insan temasını ele alıyor ve duyarlılığını gösteriyor.

GELECEĞİN DÜNYASI
İtalyan markası bu defa geleceğin dünyasına gidiyor; "Teknoloji ne kadar ilerlerse ilerlesin ve dünya ne kadar gelişirse gelişsin, insanların zaafları devam edecek" diyor. İnsanların beceriksizlik ve sakarlık gibi özelliklerinin süreceğine dikkat çeken kampanyada özetle; "Bugün gibi yarın da insanların kusurları olmaya devam edecek. Ne de olsa insanız!" deniliyor. Kampanya için çekilen fotoğraflar da çok dikkat çekici. Bir karede; geleceğin dünyasında, sıradan insanlarla çekilmiş bir bilim-kurgu filminin sinemalarda kapalı gişe oynadığını, bir başka karede ise klonlama tüpünü kıran çocuğu babasının azarladığını görüyoruz. Androidlerin, her zamanki gibi grevde olması nedeniyle uçuşların ertelenmesi ve uzay limanında sinirlerin gerilmesinin yansıtıldığı kare de diğerleri kadar ilgi çekici.
Haberin fotoğrafları