kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 20 Ağustos 2007, Pazartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
Karum Danışmanlık Genel Müdürü Sezer Aksoy

Kobi'lere 450 YTL'ye check-up

Karum Danışmanlık, KOBİ'ler için teşhis merkezi oluşturdu. Şirketler 30-85 YTL ücretle soruna özel, 450 YTL'ye de tam teşekküllü check-up hizmeti alabilecek..
İnternetteki portalını 1.5 yıl önce hazırlayan ve kobiklinik.com adresinde rekabet gücü geliştirme hizmeti veren Karum Danışmanlık, KOBİ'ler için yeni bir uygulama başlattı. İnternette kurulan teşhis merkezinde check-up uygulamaları oluşturan firma, bu yöntemle KOBİ'lerin check-up'taki sorulara verdiği yanıtlardan sorunlarının kaynağını teşhis ediyor. Karum Danışmanlık Genel Müdürü Sezer Aksoy, bu projenin Türkiye'de ilk kez gerçekleştirildiğini söyleyerek uygulama hakkında şu bilgileri veriyor: "Haziran ayında başlattığımız teşhis merkezi uygulaması, KOBİ'lerin sorduğumuz soruları yanıtlamaları sonrasında internet üzerinde hatalarını tespit ederek onlara tavsiyeler vermemizi sağlıyor. Kobiklinik.com portalından teşhis merkezine giriş yapan KOBİ'ler onları yönlendiren bilgiler bulacaklar. Burada pek çok check-up programı var. İster teker teker ihtiyaçlarına göre, isterseler hepsini uygulayabilirler. Menüden teşhisi tıklayacaklar. Tüm bu teşhislerin fiyatları KOBİ'lere yönelik; 30-85 YTL arasında değişiyor. Hepsini uygulamak ise 450 YTL. Satın almayı seçtikleri teşhisteki soruları yanıtlayınca, e-mail adreslerine değerlendirme raporu anında ulaşıyor. Böylece hangi konularda yanlışlar yaptıklarını ve bu yanlışları düzeltmek için ne gibi önlemler alınabileceğini anında öğrenmiş oluyorlar."

ZAMAN KAZANDIRIYOR
Aksoy, bu uygulamanın danışmanlık hizmeti olarak yüzyüze verilmesi halinde en az 15 gün ile 1 ay arasında zaman aldığını ve ortalama bin dolara mal olduğunu kaydederek, zamandan kazandırdıklarını ifade etti. "Yakında 'kobiklinik kart'ı da çıkaracağız. Bu kartı alan firmalar bulduğumuz çözüm ortakları ile uygun anlaşmalar yaparak çalışabilecek" diyen Aksoy, KOBİ'lerin maliyetlerini kontrol altında tutup satışlarını artırmalarını sağlamayı amaçladıklarını söyledi.