Çocuklar markaya bakıyor
Stanford Üniversitesi'nin yaptığı bir araştırmada 3 ve 5 yaşlarındaki çocukların da markaya duyarlı olduğu ortaya çıktı. 63 çocuk üzerinde yapılan araştırmada 5 farklı ürün çocukların beğenisine sunuldu. Çocuklara yiyecekler 2 eşit parçalar halinde, sadece bir kısmı Mcdonald's paketi, diğerlerinde ise paketsiz sunuldu. İki ürün grubu tamamen aynı olmasına rağmen çocukların büyük çoğunluğu McDonald's ürünlerini daha lezzetli buldu.
Yayın tarihi: 8 Ağustos 2007, Çarşamba
Web adresi: http://www.sabah.com.tr/2007/08/08//haber,DCBAFE4F68C74AFE857F2B3EFC012562.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.