kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 16 Haziran 2007, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Klasik markaya Sienna dokunuşu

ESRA ÇORUH
Stil ikonu Sienna Miller, İtalyan akseuar firması Tod's'un yeni yüzü oldu. Markanın sonbahar-kış koleksiyonlarını da, bu yılın en iyi aksesuar tasarımcısı seçilen Derek Lam hazırladı..
Bazı markalar var ki, çizgilerini bozmadan her sezon aynı model, hatta renkteki modelleriyle gündemde olmayı başarır. İşte İtalya'nın önde gelen lüks ayakkabı ve çanta markası Tod's da onlardan biri. Marka, bana göre çok klasik. El yapımı kadın ve erkek tasarımlarıyla orta yaş ve üzerine hitap ettiğini düşünsem de, markayı kullanan genç Hollywood yıldızları da var. Julia Roberts, Sienna Miller, Gwyneth Paltrow, Cameron Diaz, Drew Barrymore, Uma Thurman, Scarlet Johansson onlardan birkaçı... Klasik tarza sahip, rahatına önem veren ve moda' kavramı yerine, kaliteyi tercih edenlerin favori aksesuar markası, zamansız parçalar tasarlıyor. Koleksiyonlarındaki ayakkabı ve çantalar, seneler sonra da hiç modası geçmeden rahatlıkla kullanılabiliyor.

GENÇ VE TRENDY

Senelerdir klasik çizgisini hiç bozmayan marka, önümüzdeki sonbahar-kış sezonuna sürprizlerle girdi. Milano'da gördüğüm Tod's mağazalarındaki yeni sezon ürünleri tamamen farklı bir çizgide. Çok daha genç, çok daha trendy... Sonbahar-kış sezonunun moda renkleri olan morlar, griler, beyazlar, bronzlar, ruganlarla iç içe bir koleksiyon. Çünkü marka, aksesuar tasarımının duayeni sayılabilecek genç tasarımcı Derek Lam'a emanet etmiş kendini. Köklü bir geçmişi olan bir firma, çok da doğru bir karar vermiş. Derek Lam, geçtiğimiz günlerde CFDA (Amerikan Moda Tasarımcıları Konseyi) tarafından bir kez daha en iyi aksesuar tasarımcısı seçilmişti. Sonbahar-kış reklam kampanyaları için güzel yıldız Sienna Miller'ı kullanacağını anons etmesi ise markanın bir diğer sürprizi... Daha önceki reklamlarında tanınmış isimleri tercih etmeyen markanın Sienna Miller'ı seçme nedeni, yeni çizgisiyle uyum gösterecek genç ve trendy bir yüze ihtiyaç duyması. Hollywood'un yükselen yıldızı Miller, Tod's ile işbirliği için "Reklam kampanyaları için beni seçmiş olmaları gurur verici. Tod's ve Derek Lam'ın büyük hayranıyım. Aksesuarlarına ve yeni çıkardıkları tekstil koleksiyonuna bayılıyorum. Harika ve eğlenceli bir işbirliği oldu benim için," diyor. Manhattan'ın en trendy restoranlarından birinde gerçekleştirilen çekimler iki gün sürmüş. Sienna Miller, çekim süresince Tod's grup başkanı Diego Della Vale ve markanın yeni kreatif direktörü Derek Lam ile çok güzel vakit geçirdiğini de sözlerine ekliyor.

STİLİYLE ÖRTÜŞTÜ
Diego Della Vale, genç aktriste karar kılmalarını ise şöyle açıklıyor; "Sienna, markanın stili ve felsefesine çok uyan biri. Çekici ve genç bir kadın. Üstelik cazibeli, kültürlü ve zarif. Hiç zorlanmadan, markamızdaki kaliteyi, modernliği ifade edebiliyor." Aralık ayında Tod's'la anlaşma imzalayan Amerikalı tasarımcı Derek Lam, markanın hem aksesuar hem de hazır giyim koleksiyonlarından sorumlu kreatif direktörü. Genç tasarımcı markanın bir arada sunduğu İtalyan şıklığını ve iddiasız sadeliğini sevdiğini söylüyor. Sienna Miller'ın markaya çağdaş bir cazibe ve güzellik kattığını da belirten tasarımcı, genç oyuncunun coşkusunun ve cazibesinin de markanın yeni koleksiyonuyla örtüştüğünü belirtiyor. Tasarımcıya göre, Sienna Miller her erkeğin âşık ve her kadının da onun gibi olmak isteyeceği bir kadın. Bu yüzden de Tod's'un çok doğru bir isim seçtiği bir gerçek. Üstelik benim gibi markayı klasik bulanlar da Sienna Miller sayesinde markanın yeni müşterisi olma yolundadır sanırım. Markanın 'yeni yüzü'nü görmek için ağustosa kadar sabredin!
Haberin fotoğrafları