kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 21 Mayıs 2007, Pazartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Hyundai ABD'de imajını en çok geliştiren marka

17.05.2007
Hyundai, Amerikalı otomotiv danışmanlık şirketi AutoPacific tarafından yapılan araştırmada, marka imajını en çok geliştiren marka seçildi.

Hyundai'den yapılan açıklamaya göre, AutoPacific'in internet üzerinden yaptığı ve ABD'deki 9 üreticinin yer aldığı İmaj ve Düşünce İzleme Araştırması (Image and Consideration Tracking Research) için toplam bin 254 kişi oy kullandı. Amerika'da üretim yapan Hyundai, General Motors, Toyota, Ford, Chrysler Group, Nissan, Honda, Volkswagen ve BMW'nin dahil edildiği araştırmada katılımcılara çeşitli sorular yöneltildi.

Araştırma sonucunda, katılımcıların büyük bir bölümü Hyundai'yi, marka imajını son bir yıl içinde en çok geliştiren üretici olarak seçti.

Hyundai Motor Amerika Stratejik Planlama ve Ürün Gelişimi Başkan Yardımcısı John Krafcik konuya ilişkin yaptığı açıklamada, rapora göre dokuz üretici arasında Hyundai'nin fikir gelişimi açısından en iyi sonucu almasının, Hyundai'nin imajını ne kadar geliştirdiğini ve bundan sonra da geliştirmeye devam edeceğini ispatladığını kaydetti.

(AA)